Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.02.2019 19:12 Publikacja: 15.02.2019 18:49
Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko
Radio Zet poinformowało o rachunkach, złożonych przez uczestników wyborów w Warszawie do Państwowej Komisji Wyborczej. Łącznie na swoją kampanię Rafał Trzaskowski wydał 1,5 mln złotych, a Patryk Jaki - 1,8 mln zł. Po przeliczeniu na wyborcze głosy (kandydat PO i Nowoczesnej uzyskał poparcie 56,67 głosujących, wiceminister sprawiedliwości - 25,53 proc.) oznacza to, że jeden głos kosztował Jakiego 7 złotych, a Trzaskowskiego - 3 złote.
Patryk Jaki wydał mniej na billboardy niż Trzaskowski (odpowiednio 600 tys. zł i 800 tys. zł), więcej za to wydał na reklamę w internecie i mediach społecznościowych - podsumowuje Radio Zet. Słynna kawiarnia Jakiego kosztowała 100 tys. zł. Połowę mniejszą kwotę pochłonęła akcja porannego rozdawania kawy "Budzimy Warszawę".
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Prokuratura w Gliwicach wszczęła śledztwo w sprawie przekroczenia uprawnień w związku z wycofaniem aktu oskarżen...
Premier, marszałkowie Sejmu i Senatu, szefowie MON, MSZ, MSWiA, służb specjalnych oraz przedstawiciele klubów i...
Jest bardzo dużo do zrobienia, jeśli chodzi o środki przeznaczane na obronność. Wielkie pieniędzy są wydawane, a...
Tej nocy nie byliśmy sami - mówił w Sejmie wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas