Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.02.2019 19:12 Publikacja: 15.02.2019 18:49
Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko
Radio Zet poinformowało o rachunkach, złożonych przez uczestników wyborów w Warszawie do Państwowej Komisji Wyborczej. Łącznie na swoją kampanię Rafał Trzaskowski wydał 1,5 mln złotych, a Patryk Jaki - 1,8 mln zł. Po przeliczeniu na wyborcze głosy (kandydat PO i Nowoczesnej uzyskał poparcie 56,67 głosujących, wiceminister sprawiedliwości - 25,53 proc.) oznacza to, że jeden głos kosztował Jakiego 7 złotych, a Trzaskowskiego - 3 złote.
Patryk Jaki wydał mniej na billboardy niż Trzaskowski (odpowiednio 600 tys. zł i 800 tys. zł), więcej za to wydał na reklamę w internecie i mediach społecznościowych - podsumowuje Radio Zet. Słynna kawiarnia Jakiego kosztowała 100 tys. zł. Połowę mniejszą kwotę pochłonęła akcja porannego rozdawania kawy "Budzimy Warszawę".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Czy koalicja rządząca powinna dokonać zmiany premiera? Nowy sondaż pokazuje, że takie oczekiwania podziela wielu...
Piątkowe spotkanie liderów koalicji rządzącej miało dotyczyć rekonfiguracji rządu. I tak się stało – z ustaleń „...
W najnowszym odcinku podcastu „Polityczne Michałki” Michał Kolanko i Michał Szułdrzyński rozmawiają o gorących p...
Któremu z polityków ufa dziś najwięcej Polek i Polaków? W najnowszym rankingu zaufania CBOS pierwsze miejsce zaj...
W programie „Rzecz o polityce” Michał Kolanko rozmawiał z dr. Karolem Wałachowskim z Uniwersytetu Ekonomicznego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas