Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.05.2016 23:22 Publikacja: 15.05.2016 19:12
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
Opona typu run-flat założona w limuzynie, którą podróżował prezydent Andrzej Duda, nie mogła eksplodować w wyniku przebicia – to wynik eksperymentu, jaki przeprowadzono na podobnych oponach w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Przemysłu Oponiarskiego Stomil w Poznaniu. Ośrodek jest najlepszą w Polsce ekspercką placówką tego typu.
Do groźnego incydentu doszło 3 marca na autostradzie A4 pod Opolem. Według opolskiej prokuratury prezydencka limuzyna BMW najechała na leżący na jezdni przedmiot, w wyniku czego doszło do przebicia opony prawego tylnego koła i spadku w niej ciśnienia powietrza. „Przebicie czoła opony w trakcie jazdy pojazdu doprowadziło do oddzielenia czoła bieżnika od opony i w efekcie do jej rozerwania" – twierdzą śledczy.
Nie czuję, żeby moja obecność w wąsko rozumianej polityce mogła w jakikolwiek sposób odmienić niekorzystne tende...
Niemcy „stracili wszelkie hamulce” i przywożą do Polski całe auta migrantów, którzy są następnie rozwożeni po na...
Andrzej Duda przestrzegł premiera przed nieodpowiedzialnymi zachowaniami i powiedział o konsekwencjach. Mam nadz...
Odpolitycznienie spółek Skarbu Państwa to jeden z elementów strategii Polski 2050 na czas po wyborach prezydenck...
Ministerstwo Zdrowia wraca do pomysłu ograniczenia sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. W grę wchodzi naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas