Reklama
Rozwiń
Reklama

Na nowe tysiąclecie

Naprawdę rozumiem, że uwaga nasza koncentruje się na wirusie, ale miłośnicy wina mogliby zerknąć też na to, co dzieje się w Lidlu. I nie, nie mam na myśli masowego wykupu ryżu, mięsa czy papieru toaletowego. Oto trafia tam kolejne już polskie wino.

Publikacja: 20.03.2020 18:00

Na nowe tysiąclecie

Foto: winnicalidla.pl

Moda, może i niszowa, ale jednak moda na rodzime wina trwa. Po etapie niedowierzania, że jakże to, w Polsce ktoś robi wino i to – imaginuj sobie waćpan – z winogron, przyszedł etap chęci spróbowania tego dziwa. Droga do uznania go za w pełni uprawniony, wręcz oczywisty element restauracyjnego menu czy naszych zakupów jeszcze daleka, ale przecież od czegoś trzeba zacząć. Umówmy się, że polskie wino nie będzie konkurowało z winami dyskontowymi ceną, sorry, taki mamy klimat, ale można w Polsce zrobić wina dobre, nawet bardzo dobre.

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Michał Szułdrzyński: W Polsce szerzy się przedziwne pojmowanie katolicyzmu
Plus Minus
Samolubne polskie metropolie. Kto traci na postępowej miejskiej polityce?
Plus Minus
Socjalistyczna rewolucja w stolicy kapitalizmu? Cały świat patrzy na Nowy Jork
Plus Minus
Były ambasador na Ukrainie: Powinniśmy uczestniczyć w rozmowach pokojowych
Plus Minus
„Stara-Nowa Pastorałka”: Chrześcijanie mieli poczucie humoru
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama