Reklama

Sylwetka Angeliny Jolie, popularnej aktorki i reżysera

Jest ikoną popkultury i jej ofiarą. Dziś Angelina Jolie zmienia swoje życie. I chce stać za, a nie przed kamerą.

Aktualizacja: 03.01.2015 10:50 Publikacja: 03.01.2015 00:00

„Cena odwagi”

„Cena odwagi”

Foto: AFP

Od lat jest ulubioną bohaterką kolorowych magazynów i plotkarskich portali. Gdziekolwiek się pojawi, towarzyszą jej kamery, tłumy paparazzich, mikrofony podstawiane przez natrętnych dziennikarzy. A teraz jeszcze setki skierowanych w jej stronę telefonów komórkowych. Prawo nie chroni osób publicznych, a Angelina Jolie, Brad Pitt i szóstka ich dzieci to jeden z najbardziej łakomych kąsków show-biznesu.

Ostatnie tygodnie przyniosły kolejne medialne sensacje związane z Angeliną. Przez hakerów została przejęta e-mailowa korespondencja między wiceprezes Sony Amy Pascal i producentem Scottem Rudinem, w której ten ostatni nazywa Jolie „zepsutym bachorem o minimalnym talencie". We wrześniu magazyn „People" wydrukował zdjęcia ze ślubu gwiazdorskiej pary Jolie – Pitt, przy czym przypominano, że sześć lat wcześniej ten sam magazyn zapłacił 14 mln dolarów za pierwsze fotografie ich nowo narodzonych bliźniaków Viviene i Knoxa. Ale zapewne najbardziej zbulwersowała fanów zapowiedź, że po „Kleopatrze" gwiazda chce wycofać się z aktorstwa. Również po to, by poświęcić się temu, co w kinie interesuje ją teraz bardziej: reżyserii.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
Michał Szułdrzyński: Prezydent Karol Nawrocki przekłuwa balonik narodowej dumy
Plus Minus
„Wyrok”: Wojna zbawienna, wojna błogosławiona
Plus Minus
„Arnhem. Dług hańby”: Żelazne spadochrony
Plus Minus
„Najdalsza Polska. Szczecin 1945-1950”: Miasto jako pole gry
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Plus Minus
„Dragon Ball Z: Kakarot: Daima”: Niby nie rewolucja, ale wciąga
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama