„Stray”: Kotem być

„Stray” to jedna z najlepiej ocenianych gier komputerowych tego roku. Widać gracze też mają słabość do małych kotków!

Publikacja: 09.09.2022 17:00

„Stray”: Kotem być

Foto: materiały prasowe

Bohaterem „Stray” jest rudy koci przybłęda, który trafia do podziemnego miasta bunkra pełnego humanoidalnych robotów i innych niebezpiecznych stworzeń. Oczywiście, pragnie się stamtąd wydostać. Czeka go kilka godzin błąkania się po dzielnicach, skakania po półkach, spacerowania po rurach, wspinania się i szukania przejść.

Wcielanie się w kota sprawia olbrzymią przyjemność. Można miauczeć wniebogłosy, drapać sofy i fotele, a z drugiej strony zaglądać we wszelkie możliwe kąty, a nawet wpadać do szemranych knajpek i barów. Z czasem do bohatera dołącza też dysponujący sztuczną inteligencją dron B-12, który pomaga mu rozwiązywać zagadki i gromadzić przedmioty. „Stray” otwiera bowiem przed grającymi cyberpunkowy świat przyszłości, w którym wszystko jest możliwe.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Plus Minus
Tomasz P. Terlikowski: Adwentowe zwolnienie tempa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Plus Minus
„Ilustrownik. Przewodnik po sztuce malarskiej": Złoto na palecie, czerń na płótnie
Plus Minus
„Indiana Jones and the Great Circle”: Indiana Jones wiecznie młody
Plus Minus
„Lekcja gry na pianinie”: Duchy zmarłych przodków
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Plus Minus
„Odwilż”: Handel ludźmi nad Odrą