Paweł Kowal: Do ministra Jurgiela w sprawie królików

Mocniejszego uderzenia propagandowego w duże rodziny nie pamiętam.

Aktualizacja: 09.11.2017 18:58 Publikacja: 08.11.2017 20:01

Krzysztof Jurgiel

Krzysztof Jurgiel

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Niech firma, która podobno wzięła 3 mln zł za film o królikach, dostanie te pieniądze, ale za niepublikowanie swojego dzieła w mediach. Wiem, wiem, „twórcy” pobiegną teraz do ministerstwa i powiedzą: proszę bardzo, zrobiliśmy ważny filmik, bo wszyscy o nim mówią. Zdumiewające jest tylko milczenie ministrów tyle mówiących o rodzinie. Film o królikach zrealizował ktoś, kto lekceważy problem niepłodności. Opowiadanie tym, którzy nie mogą mieć dziecka, żeby sobie poskakali jak króliki i spałaszowali trochę marchwi, jest żenujące. Może w filmie chodzi o rodziny wielodzietne? Była ponoć w latach 90. posłanka, która tłumaczyła, że mieć dużo dzieci, to jak narobić przetworów na zimę: jedne udadzą się lepiej, inne gorzej, najważniejsze, żeby było ich dużo. Trochę w tym stylu jest dzisiejsza królicza akcja.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie polityczno - społeczne
Robert Gwiazdowski: Dlaczego strategiczne mają być TVN i Polsat, a nie Telewizja Republika?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie polityczno - społeczne
Łukasz Adamski: Donald Trump antyszczepionkowcem? Po raz kolejny igra z ogniem
felietony
Jacek Czaputowicz: Jak trwoga to do Andrzeja Dudy
Opinie polityczno - społeczne
Zuzanna Dąbrowska: Nowy spot PiS o drożyźnie. Kto wygra kampanię prezydencką na odcinku masła?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie polityczno - społeczne
Artur Bartkiewicz: Sondaże pokazują, że Karol Nawrocki wie, co robi, nosząc lodówkę