Reklama

Pociąg do nowych składów

Kilka tygodni temu wracałem pociągiem z Krakowa do domu. Podróż sprawiła, że przeniosłem się do czasów harcerskich, gdy korzystając z pociągów osobowych, wracało się z zimowisk czy rajdów. Nie dość, że skład Intercity przyjechał mocno spóźniony, to oczekując na jego przyjazd, ani komunikatami głosowymi, ani wyświetlanymi na tablicy nie byłem informowany, o której godzinie pociąg pojawi się na stacji.

Publikacja: 04.04.2018 21:00

Pociąg do nowych składów

Foto: 123RF

Gdy wreszcie dojechał, okazało się, że to skład widmo. W kilku wagonach nie działało ogrzewanie, a na zewnątrz było mocno poniżej zera. Przejścia między wagonami zasypane były śniegiem, toalety były znacząco wybrakowane, a do tego wszystkiego nie włączono do składu wagonu barowego. Mocno spóźniony dotarłem do Warszawy Zachodniej, gdzie czekał na mnie ciepły i wygodny nowoczesny skład Kolei Mazowieckich, którym dojechałem o czasie do domu. Z XX wieku przeskoczyłem nagle w wiek XXI.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Napięty budżet i spóźniony refleks Adama Glapińskiego
Reklama
Reklama