Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.05.2018 20:14 Publikacja: 22.05.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jak w tej chwili wygląda kondycja polskiej branży poligraficznej?
Jacek Kuśmierczyk: Obecnie wspólnie z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim przygotowujemy kolejny raport na temat branży, a jego wyniki zaprezentujemy w połowie września. Na bazie dotychczas zebranych informacji oraz osobistego doświadczenia szacuję, że pod względem przychodów polska branża poligraficzna jest na siódmym bądź szóstym miejscu w Europie. Natomiast jeśli chodzi o liczbę przedsiębiorstw oraz zatrudnionych w nich osób, na szóstym. Oznacza to, że w porównaniu z poprzednimi latami ten sektor gospodarki się rozwijał. Przedsiębiorstwa dysponują nowoczesnym parkiem maszynowym, bo zdołały skorzystać w szerokim zakresie z dotacji w poprzedniej perspektywie unijnej, natomiast dotychczasowy dynamiczny rozwój zaczyna gwałtownie wyhamowywać w związku z radykalnym ograniczeniem dostępu do funduszy europejskich w perspektywie bieżącej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jestem niezwykle wdzięczny panu prezydentowi za to, że – niezależnie od intencji – położył na stole kwestię przy...
Nie pamiętam, kiedy my, polscy przedsiębiorcy, mieliśmy ostatni raz poczucie, że gospodarz resortu przy Świętokr...
Mamy szansę zbudować w Polsce płynny rynek listów zastawnych. Minister finansów analizuje możliwości wsparcia ro...
Jedną z obietnic Donalda Tuska przy rekonstrukcji rządu było jego odchudzenie. Udało się, zamiast 27 mamy obecni...
Dane wskazują jasno: o ile w obszarach socjalnych i edukacyjnych UE radzi sobie stosunkowo dobrze, o tyle w fund...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas