Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.05.2018 21:00 Publikacja: 28.05.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Już kilka tygodni temu Chińczycy informowali, że zostali numerem 1 w naszym kraju, co wówczas nie umknęło krytyce konkurencji, która wskazywała, że Huawei dokonał „nieczystej" zagrywki, powołując się tylko na wyniki sprzedaży z jednego tygodnia. Teraz jednak producent z Shenzhen zamknął usta rywalom. Wyniki IDC obejmują cały I kwartał br. i pokazują, że popularność telefonów Huawei faktycznie szybko rośnie. I wiele wskazuje, że nie jest to chwilowa niespodzianka, lecz długotrwały trend. Przedsiębiorstwo założone przez byłego oficera Armii Ludowo-Wyzwoleńczej Chin nie szczędzi pieniędzy na marketing. Do reklamowania swoich produktów zaprzęgło choćby uwielbianego w naszym kraju Roberta Lewandowskiego. Firma, która produkcję smartfonów rozpoczęła 15 lat temu, skutecznie bije rywali również ceną. Co ważne, stawiając przy tym na jakość, która pozwala rywalizować z flagowymi produktami południowokoreańskich Samsunga i LG.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zamrożone rosyjskie aktywa to polityczna bomba z opóźnionym zapłonem. Ich blokada wymaga odnawiania co sześć mie...
Duże wymogi, mało czasu na wdrożenie – lata mijają, a przepisy o realizacji inwestycji mieszkaniowych (i nie tyl...
Ostatnie dni zmienią USA na zawsze. Senat przyjął ustawę Donalda Trumpa, która wpędzi miliony w ubóstwo, a nowa...
Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej planują...
Skoro ślub córki prezydenta odbił się wielkim echem w serwisach społecznościowych, żal zmarnować tak dobrą rekla...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas