Już kilka tygodni temu Chińczycy informowali, że zostali numerem 1 w naszym kraju, co wówczas nie umknęło krytyce konkurencji, która wskazywała, że Huawei dokonał „nieczystej" zagrywki, powołując się tylko na wyniki sprzedaży z jednego tygodnia. Teraz jednak producent z Shenzhen zamknął usta rywalom. Wyniki IDC obejmują cały I kwartał br. i pokazują, że popularność telefonów Huawei faktycznie szybko rośnie. I wiele wskazuje, że nie jest to chwilowa niespodzianka, lecz długotrwały trend. Przedsiębiorstwo założone przez byłego oficera Armii Ludowo-Wyzwoleńczej Chin nie szczędzi pieniędzy na marketing. Do reklamowania swoich produktów zaprzęgło choćby uwielbianego w naszym kraju Roberta Lewandowskiego. Firma, która produkcję smartfonów rozpoczęła 15 lat temu, skutecznie bije rywali również ceną. Co ważne, stawiając przy tym na jakość, która pozwala rywalizować z flagowymi produktami południowokoreańskich Samsunga i LG.