Aktualizacja: 12.02.2019 21:00 Publikacja: 12.02.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Dlatego tak ważne jest, by cały proces likwidacji szkód przebiegał jak najprościej i najprzejrzyściej. Sprawy się mogą jednak skomplikować.Najprostsza likwidacja szkody to likwidacja bezgotówkowa. Klienta obchodzi jedynie to, kiedy będzie mógł odebrać naprawiane auto, resztą w jego imieniu zajmuje się serwis współpracujący z ubezpieczycielem. Oczywiście to system, w którym także są luki, ale zdecydowanie trudniej tu o pobranie pieniędzy z ubezpieczenia i dalszą jazdę uszkodzonym samochodem, czy też wykorzystanie do naprawy części ze szrotu. Tymczasem projekt ustawy o świadczeniu usług w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych, który z założenia ma uregulować działanie tego żywiołowo rozwijającego się rynku, przemyca zapis, który można odczytać jako zakaz cesji wierzytelności z tytułu ubezpieczeń przez klienta na warsztaty samochodowe, likwidujące szkody komunikacyjne.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas