KPMG działa w Polsce od kilkudziesięciu lat – jak przez ten czas ewoluował Wasz biznes? Jakie będą Pani priorytety w zarządzaniu firmą?
W przyszłym roku będziemy obchodzić 30-lecie naszej działalności w Polsce, a od powstania pierwszego biura w Londynie mija już 150 lat. W Polsce nasza firma rozwijała się razem z rynkami finansowymi i gospodarką. W czasie transformacji wspieraliśmy rozwój wielu polskich przedsiębiorstw a firmy z tzw. wielkiej czwórki były oknem na świat nie tylko w zakresie międzynarodowych standardów rachunkowości, ale również zasad ładu korporacyjnego czy zarządzania ryzykiem. Natomiast obecnie trendy w naszej branży zdecydowanie wyznacza postęp technologiczny. Jeśli chodzi o moje priorytety w zarządzaniu firmą to zasadniczo są dwa: klienci i pracownicy. Chcemy jeszcze bardziej otwierać się na potrzeby naszych klientów dostarczając im innowacyjne rozwiązania o wysokiej jakości. Pracownicy są filarem naszej działalności i dlatego dbałość o ich rozwój jest dla nas sprawą kluczową.