Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.11.2019 21:00 Publikacja: 06.11.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
KPMG działa w Polsce od kilkudziesięciu lat – jak przez ten czas ewoluował Wasz biznes? Jakie będą Pani priorytety w zarządzaniu firmą?
W przyszłym roku będziemy obchodzić 30-lecie naszej działalności w Polsce, a od powstania pierwszego biura w Londynie mija już 150 lat. W Polsce nasza firma rozwijała się razem z rynkami finansowymi i gospodarką. W czasie transformacji wspieraliśmy rozwój wielu polskich przedsiębiorstw a firmy z tzw. wielkiej czwórki były oknem na świat nie tylko w zakresie międzynarodowych standardów rachunkowości, ale również zasad ładu korporacyjnego czy zarządzania ryzykiem. Natomiast obecnie trendy w naszej branży zdecydowanie wyznacza postęp technologiczny. Jeśli chodzi o moje priorytety w zarządzaniu firmą to zasadniczo są dwa: klienci i pracownicy. Chcemy jeszcze bardziej otwierać się na potrzeby naszych klientów dostarczając im innowacyjne rozwiązania o wysokiej jakości. Pracownicy są filarem naszej działalności i dlatego dbałość o ich rozwój jest dla nas sprawą kluczową.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas