Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy zaakceptowali już wyższe ceny wódki

Nastroje konsumentów w Polsce są najlepsze od pięciu lat i choć ilościowo konsumpcja wódki spada, wartościowo rynek urósł w 2014 r. o 3,1 proc. – mówi Chris Heath, dyrektor generalny grupy Stock Spirits.

Aktualizacja: 14.03.2015 08:09 Publikacja: 14.03.2015 06:00

Chris Heath, dyrektor generalny grupy Stock Spirits

Chris Heath, dyrektor generalny grupy Stock Spirits

Foto: materiały prasowe

Pod koniec 2014 r. Monzer Elabrashy, prezes CEDC zapowiedział w rozmowie z „Rzeczpospolitą", że firma jest na dobrej drodze, aby w ciągu dwóch lat wrócić na pozycję lidera polskiego rynku wódki. Apetyt na pozycję wicelidera ma z kolei firma Belvedere. To w teorii oznacza, że Stock Spirits musiałby spaść z pierwszego na trzecie miejsce...

Nie chcielibyśmy komentować strategii naszych konkurentów. Stock jest liderem na polskim rynku wódek czystych i smakowych. Grupa zwiększyła swój udział rynkowy pod względem wartości sprzedaży, utrzymując pozycję lidera na rynku wódek czystych, smakowych i wódek ogółem (w 2014 r. – red.) Bardzo ważne dla nas marki Czysta de Luxe i Stock Prestige radziły sobie lepiej od konkurentów w segmencie premium, zwiększając swój udział rynkowy zarówno wolumenowo jak i wartościowo. Osiągnięcie takich rezultatów było możliwe także dzięki zainstalowaniu 20 tysięcy lodówek w tradycyjnych sklepach. Projekt przyniósł dobre wyniki i pomógł utrzymać naszym wódkom czołową pozycję. Pozwolił nam też pokazać nowe produkty i nawiązać relacje z klientami w miejscu zakupu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: O co chodzi z tym Tajwanem?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama