Reklama

Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Łączne udziały kanałów informacyjnych w rynku oglądalności są w Polsce porównaniu z innymi krajami w Europie bardzo wysokie. Dochodzą do 10 proc. - mówi Henryk Sobierajski, dyrektor kanałów informacyjnych Polsat News i Polsat News 2 w rozmowie z Magdaleną Lemańską i Urszulą Zielińską.

Publikacja: 06.06.2016 19:52

Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Jak trafił pan do mediów?

Henryk Sobierajski: Zaczynałem od prasy w 1978 roku. Pierwszy wywiad, jaki zrobiłem, to rozmowa z Sobiesławem Zasadą. Miałem wtedy 14 lat, mama była dziennikarką  „Głosu Robotniczego" i zabrała mnie na wywiad z Sobiesławem Zasadą. On wtedy wygrał wyścig w Argentynie, a ja od początku interesowałem się sportem i koniecznie chciałem, żeby mama zabrała mnie na spotkanie z mistrzem kierownicy. Po pierwszych minutach wywiadu okazało się, że babcia znalazła się w szpitalu i mama musiała do niej natychmiast jechać , a ja dokończyłem rozmowę. To był mój pierwszy wywiad w życiu dl znaczącego tytułu, gdyż ta gazeta ukazywała się wtedy  w pięciu województwach.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: Likwidacji podatku Belki nie ma, ale też jest OKI
Reklama
Reklama