Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Łączne udziały kanałów informacyjnych w rynku oglądalności są w Polsce porównaniu z innymi krajami w Europie bardzo wysokie. Dochodzą do 10 proc. - mówi Henryk Sobierajski, dyrektor kanałów informacyjnych Polsat News i Polsat News 2 w rozmowie z Magdaleną Lemańską i Urszulą Zielińską.

Publikacja: 06.06.2016 19:52

Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Jak trafił pan do mediów?

Henryk Sobierajski: Zaczynałem od prasy w 1978 roku. Pierwszy wywiad, jaki zrobiłem, to rozmowa z Sobiesławem Zasadą. Miałem wtedy 14 lat, mama była dziennikarką  „Głosu Robotniczego" i zabrała mnie na wywiad z Sobiesławem Zasadą. On wtedy wygrał wyścig w Argentynie, a ja od początku interesowałem się sportem i koniecznie chciałem, żeby mama zabrała mnie na spotkanie z mistrzem kierownicy. Po pierwszych minutach wywiadu okazało się, że babcia znalazła się w szpitalu i mama musiała do niej natychmiast jechać , a ja dokończyłem rozmowę. To był mój pierwszy wywiad w życiu dl znaczącego tytułu, gdyż ta gazeta ukazywała się wtedy  w pięciu województwach.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Opinie Ekonomiczne
Jak zaprząc oszczędności do pracy na rzecz konkurencyjnej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Opinie Ekonomiczne
Czy leci z nami pilot? Apel do premiera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku