Reklama

Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Łączne udziały kanałów informacyjnych w rynku oglądalności są w Polsce porównaniu z innymi krajami w Europie bardzo wysokie. Dochodzą do 10 proc. - mówi Henryk Sobierajski, dyrektor kanałów informacyjnych Polsat News i Polsat News 2 w rozmowie z Magdaleną Lemańską i Urszulą Zielińską.

Publikacja: 06.06.2016 19:52

Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Jak trafił pan do mediów?

Henryk Sobierajski: Zaczynałem od prasy w 1978 roku. Pierwszy wywiad, jaki zrobiłem, to rozmowa z Sobiesławem Zasadą. Miałem wtedy 14 lat, mama była dziennikarką  „Głosu Robotniczego" i zabrała mnie na wywiad z Sobiesławem Zasadą. On wtedy wygrał wyścig w Argentynie, a ja od początku interesowałem się sportem i koniecznie chciałem, żeby mama zabrała mnie na spotkanie z mistrzem kierownicy. Po pierwszych minutach wywiadu okazało się, że babcia znalazła się w szpitalu i mama musiała do niej natychmiast jechać , a ja dokończyłem rozmowę. To był mój pierwszy wywiad w życiu dl znaczącego tytułu, gdyż ta gazeta ukazywała się wtedy  w pięciu województwach.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Więcej mieszkań niż rodzin: to dobrze czy źle?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama