Reklama
Rozwiń

Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Łączne udziały kanałów informacyjnych w rynku oglądalności są w Polsce porównaniu z innymi krajami w Europie bardzo wysokie. Dochodzą do 10 proc. - mówi Henryk Sobierajski, dyrektor kanałów informacyjnych Polsat News i Polsat News 2 w rozmowie z Magdaleną Lemańską i Urszulą Zielińską.

Publikacja: 06.06.2016 19:52

Henryk Sobierajski, Polsat: Jest moda na stacje informacyjne

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Jak trafił pan do mediów?

Henryk Sobierajski: Zaczynałem od prasy w 1978 roku. Pierwszy wywiad, jaki zrobiłem, to rozmowa z Sobiesławem Zasadą. Miałem wtedy 14 lat, mama była dziennikarką  „Głosu Robotniczego" i zabrała mnie na wywiad z Sobiesławem Zasadą. On wtedy wygrał wyścig w Argentynie, a ja od początku interesowałem się sportem i koniecznie chciałem, żeby mama zabrała mnie na spotkanie z mistrzem kierownicy. Po pierwszych minutach wywiadu okazało się, że babcia znalazła się w szpitalu i mama musiała do niej natychmiast jechać , a ja dokończyłem rozmowę. To był mój pierwszy wywiad w życiu dl znaczącego tytułu, gdyż ta gazeta ukazywała się wtedy  w pięciu województwach.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Sushi zamiast mieszkania?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa