Aktualizacja: 24.11.2016 21:31 Publikacja: 24.11.2016 20:58
Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała
Analitycy firmy Deloitte zbadali prezentowe preferencje Polaków. Jeszcze do niedawna najchętniej kupowano książki. Jeśli wierzyć badaniom, już tak nie jest – pod choinką planujemy umieścić głównie kosmetyki i słodycze. Książki powoli odchodzą do lamusa. Coraz częściej wręczamy też gotówkę. Na szczęście częściej dzieciom i nastolatkom niż dorosłym. Czemu na szczęście? Pieniądze zwalniają zwykle z wysiłku myślenia o tym, co kupić drugiej osobie.
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Luka płacowa jest większa, niż wskazują często przytaczane dane. Po uwzględnieniu wykształcenia, stażu pracy i z...
Gazprom znalazł drogę powrotu do Unii Europejskiej - próbuje tam wjechać na plecach amerykańskiego biznesu. Tylk...
Producenci mebli to kolejna z polskich lokomotyw po motoryzacji czy transporcie międzynarodowym, która dostała o...
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas