Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.02.2017 21:54 Publikacja: 16.02.2017 21:44
Adam Woźniak
Foto: Fotorzepa, Adam Bogacz Adam Bogacz
Ale zwiększona frekwencja w biurach podróży to w dużym stopniu efekt w miarę korzystnej sytuacji społeczno-gospodarczej: widoczny w wielu sektorach wzrost wynagrodzeń, spadające bezrobocie i zapowiadana przez rząd kontynuacja prosocjalnych programów sprawiają, że zwiększa się odsetek osób, które nie obawiają się pogorszenia swojej sytuacji materialnej, np. wskutek utraty pracy. W efekcie rośnie konsumpcja. Widać to w innych branżach: w ubiegłym roku sprzedaż dużego sprzętu AGD wzrosła wartościowo o 6 proc., mebli o 8,6 proc. W górę poszedł rynek samochodów, zarówno nowych, jak i używanych. Duże wzrosty odnotowują sklepy z odzieżą i obuwiem, kupujemy więcej żywności, mamy boom na rynku mieszkaniowym.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas