Szkoła zaczyna się teraz w markecie

Pierwsze podejście do szkolnego sezonu część sieci handlowych wykonała już pod koniec lipca. Wtedy, gdy jeszcze rozkręcał się sezon letnich wyprzedaży, a łowcy promocji wybierali przecenione plażowe klapki i leżaki, handlowcy wstawiali promocyjne regały z zeszytami i piórnikami, przypominając rodzicom, że już czas pomyśleć o szkole.

Aktualizacja: 17.08.2017 20:27 Publikacja: 17.08.2017 20:10

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Teraz, na przełomie sierpnia i września, będziemy mieli prawdziwą przedszkolną gorączkę i to nie tylko w sklepach. Także w telewizji, gdzie sieci handlowe już ruszyły z kampanią reklamową wyprawek dla uczniów. Rodziców mają skusić promocyjne ceny. Do dzieci mają przemówić motywy z popularnych kreskówek, hitów kinowych (na czele ze „Star Wars"), które próbują dziś zwiększyć sprzedaż niemal każdego ze szkolnych akcesoriów – od piórnika i plecaka, po dresy i meble. Te ostatnie – dzięki rosnącej zamożności Polaków – także bowiem trafiły już do kategorii wyprawki szkolnej (za jakiś czas może znajdą się w niej skutery).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Jak skrócić tydzień pracy w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Polscy milionerzy wolą luksusowe samochody i spa niż nieruchomości