Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.10.2017 19:49 Publikacja: 17.10.2017 19:49
Foto: Bloomberg
Dla rekruterów, a w szczególności dla łowców menedżerskich i specjalistycznych głów, ta sytuacja powoduje konieczność korzystania z coraz bardziej wyrafinowanych metod poszukiwania właściwych kandydatów, którzy potencjalnie są gotowi do zmiany pracodawcy (oczywiście na tym etapie nie mówimy o kosztach zmiany).
W skrócie chodzi o pogłębioną analizę behawioralną już na wstępnym etapie poszukiwań. Behawioryzm w rekrutacji jest oczywiście chlebem powszednim, chociaż nie w formie narzędzi informatycznych. Jeszcze nie, ale niebawem może się to zmienić. Okazuje się bowiem, że coraz więcej ośrodków naukowych oraz firm informatycznych tworzy na potrzeby rekruterów specjalne algorytmy, których zadaniem jest wyłapywanie w internecie wszystkich osób spełniających określone kryteria. Można bowiem za pomocą algorytmów określić kilka ważnych elementów, np. jakie jest prawdopodobieństwo tego, że dana osoba chce zmienić pracę, oraz kiedy zamierza to zrobić. Pozwoli to sprytnie się wstrzelić w jej potrzeby i to jeszcze w odpowiednim czasie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nowy prezydent myli role. Polityka gospodarcza to w polskim systemie konstytucyjnym domena rządu. Głowa państwa...
Pomysł ministra Andrzeja Domańskiego nie zadowoli tych, którzy liczyli na skasowanie podatku Belki, ale to krok...
„Niezrozumiałe” wzrosty najważniejszych kryptowalut to symptom szukania nowego sposobu na stabilizację rynków fi...
We Francji szpitale inwestują, pacjenci mają swobodny dostęp do specjalistów, kolejki znacząco się skróciły, a s...
Na temat sporu handlowego USA z resztą świata pisałem już wielokrotnie. Muszę to zrobić jeszcze raz, bo chyba wr...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas