Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.11.2017 20:00 Publikacja: 09.11.2017 20:00
Foto: Bloomberg
Choć stawiając na restrukturyzację kosztową bez zamykania najbardziej nierentownych zakładów, pewnie spowolnią dochodzenie niemieckiej firmy do zdrowia, to jednak zapewnią sobie społeczny spokój. Wobec konieczności szybkiego uzyskania efektu synergii z połączenia obu koncernów będzie to miało szczególne znaczenie.
Kierunek zmian wydaje się oczywisty. Z jednej strony będzie upowszechnienie napędów elektrycznych, które rozwijają już niemal wszyscy liczący się producenci. Z drugiej – mocniejsze wejście w segment SUV-ów, cieszący się na globalnych rynkach coraz większym powodzeniem, ale w niemieckiej marce – jeśli nie liczyć ewidentnie niepopularnej Antary – praktycznie nieobecnego. Do tego wspólne dla niemieckich i francuskich marek platformy, a dla poszczególnych modeli wiele tych samych części i coraz bardziej ujednolicanych komponentów.
Zwycięstwo kandydata PiS w dłuższym terminie pogłębi impas w inwestycjach firm, bo perspektywa powrotu tej forma...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Wynik wyborów prezydenckich okazuje się zbyt wyrównany, by na podstawie ankiety wśród wychodzących z lokali ogła...
Zorganizowała pierwsze w historii ludzkości lądowanie na komecie i leci na Jowisza. Dzisiaj Europejska Agencja K...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Rozpętując wojnę celną i prowadząc specyficzną politykę międzynarodową, Donald Trump wyświadczy niedźwiedzią prz...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas