Polska ma potencjał do rozwoju branży luksusu

Polska ma całkiem dobry potencjał do rozwoju branży luksusowej - mówi Michel Bernardaud, przewodniczący Comité Colbert

Publikacja: 02.01.2015 05:12

Michel Bernardaud, przewodniczący Comité Colbert

Michel Bernardaud, przewodniczący Comité Colbert

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy dziś – w czasach globalizacji, internetu i mediów społecznościowych – łatwiej czy trudniej zarządzać luksusową marką?

Michel Bernardaud: Każda epoka ma swoje wyzwania. Globalizacja to wyzwanie, ale i duża szansa dla naszych marek, np. na wejście na nowe rynki. Nasi członkowie korzystają z niej z dużym powodzeniem.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd sięgnie po trik PiS-u
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mieczkowski: Polska w cieniu cyberkolonializmu