Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.01.2015 05:12 Publikacja: 02.01.2015 05:12
Michel Bernardaud, przewodniczący Comité Colbert
Foto: materiały prasowe
Rz: Czy dziś – w czasach globalizacji, internetu i mediów społecznościowych – łatwiej czy trudniej zarządzać luksusową marką?
Michel Bernardaud: Każda epoka ma swoje wyzwania. Globalizacja to wyzwanie, ale i duża szansa dla naszych marek, np. na wejście na nowe rynki. Nasi członkowie korzystają z niej z dużym powodzeniem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zamrożone rosyjskie aktywa to polityczna bomba z opóźnionym zapłonem. Ich blokada wymaga odnawiania co sześć mie...
Duże wymogi, mało czasu na wdrożenie – lata mijają, a przepisy o realizacji inwestycji mieszkaniowych (i nie tyl...
Ostatnie dni zmienią USA na zawsze. Senat przyjął ustawę Donalda Trumpa, która wpędzi miliony w ubóstwo, a nowa...
Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej planują...
Skoro ślub córki prezydenta odbił się wielkim echem w serwisach społecznościowych, żal zmarnować tak dobrą rekla...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas