Reklama

W Rolls Royce jest tylko wzrost

Na każdym rynku są jakieś „kieszenie" wzrostu dla towarów luksusowych - mówi Fintan Knight, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Rolls Royce Motor Cars.

Publikacja: 07.04.2016 22:00

W Rolls Royce jest tylko wzrost

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy to jest dobry czas dla aut luksusowych? Jest kryzys w Rosji, ceny ropy są niskie, więc i wasi klienci chyba zbiednieli?

Fintan Knight: Mamy za sobą kilkanaście doskonałych miesięcy. Co oczywiście nie oznacza, że utrzymywanie stałego wzrostu sprzedaży było łatwe. Ale nie było też łatwo z dostępnością aut, dlatego że jesteśmy właśnie w trakcie naszej kolejnej ofensywy produktowej. Ale sprzedajemy auta na całym świecie, więc zawsze gdzieś na naszych rynkach sytuacja była niestabilna. Tym razem rzeczywiście niestabilne są ceny ropy, na rynku chińskim pojawiły się nowe regulacje, które niekoniecznie wspierają rozwój rynku produktów luksusowych, wiadomo jaka sytuacja jest w Rosji. Także i Europa ma swoje problemy. Jednym z nich jest oczywiście imigracja niespotykanych dotychczas rozmiarów. Jakby tego było mało, mieliśmy zamachy terrorystyczne w Paryżu i Brukseli. A na dodatek jeszcze wybory prezydenckie w USA i możliwość Brexitu. Dawno nie było tylu czynników negatywnych jednocześnie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama