Reklama

Platforma nc+ z nowymi pomysłami

Planujemy uruchomić niezależny od nc+ serwis wideo na żądanie, by móc z nim dotrzeć do młodszych użytkowników oraz osób rezygnujących z telewizji na rzecz internetu – zapowiada Manuel Rougeron, prezes platformy cyfrowej nc+.

Aktualizacja: 04.05.2016 22:53 Publikacja: 04.05.2016 21:00

Platforma nc+ z nowymi pomysłami

Foto: materiały prasowe

Rz:W jakim momencie znalazł się rynek płatnych telewizji, po wejściu do Polski Netfliksa? Z kim teraz przede wszystkim konkurują? Należy się na nim w tym roku spodziewać jakichś rewolucji?

Manuel Rougeron: Polska jest już mocno nasyconym rynkiem, bo mówimy o 80-85  proc. nasyceniu usługami płatnej telewizji. Platforma nc+ jest mocnym graczem i z tej perspektywy obserwujemy nowe firmy z innym zapleczem, które wkraczają i do Polski i kierują swoje usługi do zupełnie innych grup docelowych. Rynek płatnej telewizji to biznes szybko rozwijających się technologii. Konsumenci powoli za nimi podążają. Nie spodziewam się na polskim rynku żadnej rewolucji, co oczywiście nie oznacza, że nie zachodzą na nim zmiany.  Zauważamy je i wpisujemy się w nowe trendy, ale przeciwstawianie tradycyjnej telewizji pojawiającym się nowym rozwiązaniom byłoby sztuczne. Uważam bowiem, że nie ma już „tradycyjnej" telewizji.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama