Aktualizacja: 04.05.2016 22:53 Publikacja: 04.05.2016 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz:W jakim momencie znalazł się rynek płatnych telewizji, po wejściu do Polski Netfliksa? Z kim teraz przede wszystkim konkurują? Należy się na nim w tym roku spodziewać jakichś rewolucji?
Manuel Rougeron: Polska jest już mocno nasyconym rynkiem, bo mówimy o 80-85 proc. nasyceniu usługami płatnej telewizji. Platforma nc+ jest mocnym graczem i z tej perspektywy obserwujemy nowe firmy z innym zapleczem, które wkraczają i do Polski i kierują swoje usługi do zupełnie innych grup docelowych. Rynek płatnej telewizji to biznes szybko rozwijających się technologii. Konsumenci powoli za nimi podążają. Nie spodziewam się na polskim rynku żadnej rewolucji, co oczywiście nie oznacza, że nie zachodzą na nim zmiany. Zauważamy je i wpisujemy się w nowe trendy, ale przeciwstawianie tradycyjnej telewizji pojawiającym się nowym rozwiązaniom byłoby sztuczne. Uważam bowiem, że nie ma już „tradycyjnej" telewizji.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas