Reklama

Maciej Jankiewicz, PHN: Rusza ofensywa inwestycyjna

Spółki Skarbu Państwa to nasi naturalni partnerzy – mówi prezes Polskiego Holdingu Nieruchomości Maciej Jankiewicz.

Publikacja: 29.05.2016 21:00

Maciej Jankiewicz, PHN: Rusza ofensywa inwestycyjna

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki jest pomysł obecnego zarządu na PHN? Jak widzi pan spółkę na koniec obecnej kadencji, czyli w 2019 r.?

Maciej Jankiewicz: Na tym etapie mogę powiedzieć, że PHN powinien się koncentrować na segmencie biurowym – to biznes, w którym firma działa od lat, ma wysokie kompetencje oraz bardzo dobre lokalizacje. Równolegle powinien być rozwijany segment mieszkaniowy. Tutaj też atutem są atrakcyjne działki. Segment magazynowo-logistyczny przeżywa swój złoty okres. Wiele decyzji w tej branży podejmowanych jest na poziomie globalnym, ale uważam, że możemy znaleźć swoje miejsce w segmencie wynajmu powierzchni magazynowych dla małych i średnich firm. Znów – mamy dobre lokalizacje, położone przy autostradach, drogach krajowych, blisko węzłów logistycznych... Mamy też w portfelu dwa hotele i ośrodek wypoczynkowy, szykujemy się do projektu z siecią Marriott w Warszawie. Przeglądając posiadane działki, można się pokusić o przynajmniej jeszcze jeden hotel w świetnej lokalizacji.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Więcej mieszkań niż rodzin: to dobrze czy źle?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama