Reklama

Kupowanie w sieci wciąż dla wybranych

Co trzeci Polak nigdy nie robił zakupów internetowych i od wielu lat wskaźnik ten pozostaje w zasadzie na stabilnym poziomie.

Aktualizacja: 12.12.2016 21:11 Publikacja: 12.12.2016 20:44

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Większość już kupujących w sieci robi takie zakupy jednak dość rzadko, prawdziwi entuzjaści, kupujący co najmniej raz w tygodniu, to nadal garstka. Jednak to głównie oni, systematycznie zwiększający skalę wydatków internetowych, odpowiadają za wzrost całego rynku.

Czy sceptyków uda się przekonać? Będzie trudno, ponieważ tylko część z nich nie kupuje w sieci tylko dlatego, że nie mają dostępu do internetu. Innych odstrasza perspektywa nieotrzymania towaru, za który z góry zapłacili, oraz obawa, że produkt będzie się różnił od jego opisu w e-sklepie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego rosnące wydatki państwa nie są powodem do dumy?
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz W. Kołodko: Błądzący świat
Opinie Ekonomiczne
Tatała: Podatki zamiast polityki zdrowotnej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rykoszet polityki Trumpa uderzy w polskie rolnictwo
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Rachunek grozy od państwa
Reklama
Reklama