Kupowanie w sieci wciąż dla wybranych

Co trzeci Polak nigdy nie robił zakupów internetowych i od wielu lat wskaźnik ten pozostaje w zasadzie na stabilnym poziomie.

Aktualizacja: 12.12.2016 21:11 Publikacja: 12.12.2016 20:44

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Większość już kupujących w sieci robi takie zakupy jednak dość rzadko, prawdziwi entuzjaści, kupujący co najmniej raz w tygodniu, to nadal garstka. Jednak to głównie oni, systematycznie zwiększający skalę wydatków internetowych, odpowiadają za wzrost całego rynku.

Czy sceptyków uda się przekonać? Będzie trudno, ponieważ tylko część z nich nie kupuje w sieci tylko dlatego, że nie mają dostępu do internetu. Innych odstrasza perspektywa nieotrzymania towaru, za który z góry zapłacili, oraz obawa, że produkt będzie się różnił od jego opisu w e-sklepie.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nie należało ciąć stóp przed wyborami
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Program „kawalerka minus” zmiecie kandydata na prezydenta?
Opinie Ekonomiczne
Jak zaprząc oszczędności do pracy na rzecz konkurencyjnej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku