Reklama

Kupowanie w sieci wciąż dla wybranych

Co trzeci Polak nigdy nie robił zakupów internetowych i od wielu lat wskaźnik ten pozostaje w zasadzie na stabilnym poziomie.

Aktualizacja: 12.12.2016 21:11 Publikacja: 12.12.2016 20:44

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Większość już kupujących w sieci robi takie zakupy jednak dość rzadko, prawdziwi entuzjaści, kupujący co najmniej raz w tygodniu, to nadal garstka. Jednak to głównie oni, systematycznie zwiększający skalę wydatków internetowych, odpowiadają za wzrost całego rynku.

Czy sceptyków uda się przekonać? Będzie trudno, ponieważ tylko część z nich nie kupuje w sieci tylko dlatego, że nie mają dostępu do internetu. Innych odstrasza perspektywa nieotrzymania towaru, za który z góry zapłacili, oraz obawa, że produkt będzie się różnił od jego opisu w e-sklepie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Jan Polowczyk: Polska gościnność kontra weto prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Reklama
Reklama