Reklama
Rozwiń
Reklama

Handel w internecie dopiero się rozpędza

Pokochaliśmy zakupy w sieci. Polski rynek rośnie najszybciej w Unii Europejskiej i wciąż ma potężny potencjał.

Publikacja: 21.02.2017 19:36

Handel w internecie dopiero się rozpędza

Foto: ROL

Dla klientów oznacza on wygodę i atrakcyjne ceny, dla firm – dostęp do potężnej grupy docelowej i niższe koszty. Na handel w internecie warto spojrzeć też szerzej: jego rozwój napędza inne branże. Trudno wyobrazić sobie firmę, która chce odnieść sukces w internecie, bez wykorzystywania nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja czy analiza dużych zbiorów danych. Nie widać ich na pierwszym planie, ale to właśnie dzięki nim firmy skutecznie docierają do klientów. Mało kto wie, że mamy w Polsce największą w Europie hurtownię danych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama