Reklama

Handel w internecie dopiero się rozpędza

Pokochaliśmy zakupy w sieci. Polski rynek rośnie najszybciej w Unii Europejskiej i wciąż ma potężny potencjał.

Publikacja: 21.02.2017 19:36

Handel w internecie dopiero się rozpędza

Foto: ROL

Dla klientów oznacza on wygodę i atrakcyjne ceny, dla firm – dostęp do potężnej grupy docelowej i niższe koszty. Na handel w internecie warto spojrzeć też szerzej: jego rozwój napędza inne branże. Trudno wyobrazić sobie firmę, która chce odnieść sukces w internecie, bez wykorzystywania nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja czy analiza dużych zbiorów danych. Nie widać ich na pierwszym planie, ale to właśnie dzięki nim firmy skutecznie docierają do klientów. Mało kto wie, że mamy w Polsce największą w Europie hurtownię danych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Menkes: Wojna o chipy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama