Reklama

Wakacje to nie tylko Bałtyk i góry

Jeśli dla kogoś wakacje oznaczają obowiązkowe wylegiwanie się na plaży, to niekoniecznie za cel powinien obierać Bałtyk z przyległościami. Za granicą i pogoda gwarantowana, i standard obsługi na pewno wyższy. Ceny też mogą być znacznie bardziej konkurencyjne, a i na okazje można polować. Na nadbałtyckich plażach zapolować można co najwyżej na miejsce na koc w morzu parawanów.

Publikacja: 03.07.2017 20:33

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Ale przecież osoby decydujące się na pozostanie na urlop w kraju mogą wybierać już nie tylko między Bałtykiem i nie mniej zatłoczonymi górami. Przybywa zwolenników innego typu wypoczynku, dla których all inclusive to istny dopust boży i przedsionek piekieł.

Czy na wyczekiwane przez rok wakacje warto się pchać do niemiłosiernie zatłoczonych miasteczek, które w większości nie są na taki najazd przygotowane? Nie chce im się inwestować w bazę hotelową czy gastronomiczną, skoro sezon trwa w porywach trzy miesiące, i to jak dobrze pójdzie. Wszędzie zatem są kolejki, bo personelu za mało itp. Standardy też mocno niedzisiejsze – jak samodzielne odbieranie dań w restauracji, a do tego plastikowe sztućce. Słowem, standardy jak w stołówce kolonijnej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Jaki będzie kolejny kryzys gospodarczy?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Prof. Menkes: Wojna o chipy
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama