Reklama

Elektryczne rowery i auta idą w ruch

Jeśli firmy rzeczywiście wezmą się za bary z wyzwaniami klimatycznymi, uda im się coś więcej niż tylko zmniejszenie presji na środowisko – pisze szef Deutsche Post DHL Group.

Publikacja: 16.11.2017 21:01

Elektryczne rowery i auta idą w ruch

Foto: DPDHL

Zobowiązanie do likwidacji emisji do 2050 r. w przypadku każdej globalnej firmy (w moim przypadku – czołowego dostawcy usług logistycznych) wywołuje dwa rodzaje reakcji. Niektórzy mówią, że to tylko PR-owska zagrywka, inni – że cel jest zbyt optymistyczny.

Obie reakcje są złe. Takich zobowiązań po prostu nie da się uniknąć, bo zmiana klimatu stanowi ryzyko dla wartości firm praktycznie wszędzie. Cały potencjał do jej przeciwdziałania da się rozwinąć tylko pod warunkiem pełnego wykorzystania ludzkiej pomysłowości i efektywności rynku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Więcej mieszkań niż rodzin: to dobrze czy źle?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama