Reklama

Elektryczne rowery i auta idą w ruch

Jeśli firmy rzeczywiście wezmą się za bary z wyzwaniami klimatycznymi, uda im się coś więcej niż tylko zmniejszenie presji na środowisko – pisze szef Deutsche Post DHL Group.

Publikacja: 16.11.2017 21:01

Elektryczne rowery i auta idą w ruch

Foto: DPDHL

Zobowiązanie do likwidacji emisji do 2050 r. w przypadku każdej globalnej firmy (w moim przypadku – czołowego dostawcy usług logistycznych) wywołuje dwa rodzaje reakcji. Niektórzy mówią, że to tylko PR-owska zagrywka, inni – że cel jest zbyt optymistyczny.

Obie reakcje są złe. Takich zobowiązań po prostu nie da się uniknąć, bo zmiana klimatu stanowi ryzyko dla wartości firm praktycznie wszędzie. Cały potencjał do jej przeciwdziałania da się rozwinąć tylko pod warunkiem pełnego wykorzystania ludzkiej pomysłowości i efektywności rynku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Dwa lata rządu Tuska. Czas na strategię, euro z Brukseli to za mało
Opinie Ekonomiczne
Gorynia, Hardt, Kośny, Kwarciński, Urbaniec: Ekonomia zamiast polaryzacji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Polska wyjdzie z Unii?
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Fabryki AI, czyli gdzie i jak powstaje infrastruktura sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama