Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.06.2021 13:40 Publikacja: 10.06.2021 12:32
Foto: Adobe Stock
– Ludzie mogą się zniechęcić do subskrypcji, bo płacą, a nie dostają lepszych treści. W tym momencie być może media zarzucą ten model i będziemy skazani na bezpłatne treści – przewiduje gość podcastu. Zdaniem Jacka Grzeszaka, wzmacnianie rynku reklamy internetowej też będzie mieć swój koniec. – Są tezy, że jesteśmy świadkami bańki na rynku reklamy i czeka nas jej wybuch – dodaje.
Zdaniem Jacka Grzeszaka, wizja w której dostęp do treści jest ściśle zamknięty, jest mało realna, bo trudno sobie wyobrazić płacenie za treści, jeśli one będą jednocześnie otwarte. Uważa on również, że użytkownicy nie będą chcieli płacić za kilka subskrypcji jednocześnie. – Możliwe jest tworzenie klastrów z jednego i drugiego strony podziału politycznego: kupujesz pakiet lewicy albo pakiet prawicy i będziesz mieć wygodny dostęp do mediów, płacisz raz w miesiącu, ale nie masz dostępu do mediów z drugiej strony – mówi Grzeszak.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas