Triggo - skuter i auto w jednym

Nazywa się Triggo, jest niewielki i może podbić serca użytkowników samochodów.

Aktualizacja: 09.03.2017 17:53 Publikacja: 09.03.2017 17:09

Wolant zamiast kierownicy i automatycznie rozstawiające się koła – czy ten niewielki pojazd zrewoluc

Wolant zamiast kierownicy i automatycznie rozstawiające się koła – czy ten niewielki pojazd zrewolucjonizuje ruch w miastach?

Foto: materiały prasowe

Cat Triggo ma zwrotność jednośladu, ale zapewnia bezpieczeństwo samochodu. Byłby żelaznym zwycięzcą ogłoszonego 6 marca konkursu ElectroMobility Poland na miejski pojazd elektryczny, jednak jego pomysłodawca Rafał Budweil nie startuje. EMP poszukuje samochodu czteroosobowego, tymczasem Triggo jest dwuosobowy.

Ten zapalony motocyklista wpadł na pomysł stworzenia bezpiecznego trójkołowca, który przeciśnie się przez zatłoczone ulice i ominie korki. Istotą auta jest przednie zawieszenie, które przy wyższych prędkościach rozstawia koła na 165 cm, zaś poniżej 25 km/h na 92 cm. – To o kilkanaście cm mniej niż szerokość mojego motocykla, którym przejeżdżam obok aut w korku – porównuje wynalazca.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Kod Innowacji - ruszył konkurs dla firm stawiających na nowe technologie w komunikacji z konsumentami
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Polska na czele rewolucji technologii kwantowych
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nowe technologie
Prof. Zybertowicz: AI może potraktować ludzkość jak budowniczy autostrad traktują mrowiska