Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 13:24 Publikacja: 05.04.2022 10:50
Foto: Mat. Prasowe
Ekspertka CBRE analizuje sytuację na rynku ulic handlowych:
Ulice handlowe rozwinęły się w pandemii. Zlokalizowane przy nich lokale dzięki lepszej dostępności i większemu bezpieczeństwu były bardziej odporne na obostrzenia. W efekcie nie tylko struktura biznesów znajdujących się przy najpopularniejszych ulicach pozostała taka sama, ale zaczęły się tam pojawiać nowe marki m.in. kosmetyczne, modowe, a nawet motoryzacyjne.
Rozpoczęcie budowy śląskiego centrum handlowego zaplanowano na drugi kwartał tego roku. Galeria powita klientów...
Solea Mieszkania przy Wyścigach to pierwsza inwestycja mieszkaniowa spółki Apsys. Zostanie zrealizowana z partne...
Warszawski Ilmet, krakowska Plaza. Budynki znikną z powierzchni ziemi. Ustąpią miejsca nowocześniejszym obiektom.
Mayland, właściciel centrum handlowego przy ul. Połczyńskiej w Warszawie, podpisał umowy z ośmioma nowymi najemc...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Aerium sprzedało Galerię Bemowo w Warszawie firmie Futureal Investment Partners.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas