Ulice handlowe przyciągają nowe marki

Nowe marki podkręcają ruch na ulicach handlowych, ale Zachód dogonimy dopiero za dziesięć lat – ocenia Renata Kamińska, specjalistka ds. ulic handlowych w firmie doradczej CBRE.

Publikacja: 05.04.2022 10:50

Ulice handlowe przyciągają nowe marki

Foto: Mat. Prasowe

aig

Ekspertka CBRE analizuje sytuację na rynku ulic handlowych:

Ulice handlowe rozwinęły się w pandemii. Zlokalizowane przy nich lokale dzięki lepszej dostępności i większemu bezpieczeństwu były bardziej odporne na obostrzenia. W efekcie nie tylko struktura biznesów znajdujących się przy najpopularniejszych ulicach pozostała taka sama, ale zaczęły się tam pojawiać nowe marki m.in. kosmetyczne, modowe, a nawet motoryzacyjne.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Atut Myszków ma już pozwolenie na budowę
Nieruchomości
Apsys Polska już na rynku mieszkań. Wybuduje osiedle na Służewcu
Nieruchomości
Wyburzyć, by zbudować lepsze
Nieruchomości
Najemcy idą do Nowego Fortu Wola
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Galeria Bemowo w nowych rękach