Reklama

Wnętrze ma znaczenie

W grze o zatrudnianie najlepszych na rynku specjalistów nie wystarczy już, by pracodawca szczodrze sypnął groszem.

Aktualizacja: 11.08.2017 10:30 Publikacja: 11.08.2017 10:25

Wnętrze ma znaczenie

Foto: rp.pl

Jeden z niedawnych felietonów poświęciłem kwestii biura jako wizytówki przedsiębiorstwa. Mowa była m.in. o prestiżowym adresie, najwyższym piętrze. Liczy się jednak nie tylko to, co jest widoczne z zewnątrz, ale także wnętrze.

Oto w grze o zatrudnianie najlepszych na rynku specjalistów nie wystarczy już, by pracodawca szczodrze sypnął groszem. Jednym z elementów przyciągania pracowników na mocno konkurencyjnym rynku jest stworzenie atrakcyjnych warunków w biurze. Jak się okazuje, to czynnik bardzo poważnie brany pod uwagę przez osoby rekrutowane, a wymagania w tym zakresie są coraz wyższe. Menedżerowie i eksperci od projektowania wnętrz i wyposażenia muszą się więc wykazać nie lada pomysłowością, by biuro spełniało wyśrubowane standardy grupy najbardziej rozchwytywanych pracowników. Poza zapewnieniem komfortu pracy i wyzwalania pokładów kreatywności „ekstrawaganckie" biuro to również element budowy wizerunku przedsiębiorstwa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Inteligentne magazyny. Westside Szczecin Neo z kamieniem węgielnym
Nieruchomości
Klienci wracają na rynek mieszkań. Powiało optymizmem
Nieruchomości
Wynajem mieszkań: górą kalkulacja czy emocje?
Nieruchomości
Czy będą jesienne żniwa na rynku nieruchomości
Nieruchomości
Czy deweloperzy pokazują ceny mieszkań? Sprawdzamy
Reklama
Reklama