Aktualizacja: 11.08.2017 10:30 Publikacja: 11.08.2017 10:25
Foto: rp.pl
Jeden z niedawnych felietonów poświęciłem kwestii biura jako wizytówki przedsiębiorstwa. Mowa była m.in. o prestiżowym adresie, najwyższym piętrze. Liczy się jednak nie tylko to, co jest widoczne z zewnątrz, ale także wnętrze.
Oto w grze o zatrudnianie najlepszych na rynku specjalistów nie wystarczy już, by pracodawca szczodrze sypnął groszem. Jednym z elementów przyciągania pracowników na mocno konkurencyjnym rynku jest stworzenie atrakcyjnych warunków w biurze. Jak się okazuje, to czynnik bardzo poważnie brany pod uwagę przez osoby rekrutowane, a wymagania w tym zakresie są coraz wyższe. Menedżerowie i eksperci od projektowania wnętrz i wyposażenia muszą się więc wykazać nie lada pomysłowością, by biuro spełniało wyśrubowane standardy grupy najbardziej rozchwytywanych pracowników. Poza zapewnieniem komfortu pracy i wyzwalania pokładów kreatywności „ekstrawaganckie" biuro to również element budowy wizerunku przedsiębiorstwa.
W 2025 r. sprzedaż mieszkań raczej nie będzie istotnie lepsza niż w ubiegłym. Prawdziwym punktem zwrotnym będą k...
Coraz ważniejszym graczem na rynku nowoczesnych biur jest sektor publiczny. Urzędnicy nie są jednak typowymi naj...
19 maja to termin płatności odsetek od obligacji. Czy zadłużony deweloper wywiązał się z obowiązku i jaki jest h...
Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracaj...
Ostatnie zmiany przepisów są pozytywne dla kupujących domy i mieszkania na własny użytek. Pod górkę mogą mieć ci...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas