Reklama
Rozwiń
Reklama

Cresa Polska zmienia się w Newmark

Newmark Group, Inc. wzmacnia obecność w Europie Środkowo-Wschodniej, nawiązując współpracę z firmą doradczą na rynku nieruchomości komercyjnych Cresa Polska.

Publikacja: 03.01.2022 10:17

Richard Bertasi, Piotr Kaszyński, Lou Alvarado

Richard Bertasi, Piotr Kaszyński, Lou Alvarado

Foto: Materiały prasowe

aig

Zespół będzie świadczył usługi dla klientów w Polsce i krajach regionu pod marką Newmark Polska. - 45-osobowy zespół specjalistów w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie uzyska dostęp do wspólnych zasobów, technologii i oferty usług, dzięki którym będzie mógł zapewniać wsparcie coraz szerszemu gronu klientów firmy Newmark w Europie Środkowo-Wschodniej – informuje firma w komunikacie. - Grupa, którą zarządza weteran branży nieruchomości Piotr Kaszyński, oferuje usługi reprezentacji najemców, badania rynku, wyceny nieruchomości i zarządzanie projektami. Eksperci będą mogli czerpać z wiedzy i doświadczenia firmy Newmark w zakresie obsługi transakcji na globalnych rynkach kapitałowych, co pozwoli klientom łatwiej inwestować w Ameryce Północnej i na całym świecie.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murapol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama