Reklama

Nocował i zniknął. Zapłaci rachunek i grzywnę

Gość hotelu, który obiecuje recepcjoniście, że zapłaci przy wymeldowaniu, a tego nie robi, musi naprawić szkodę.

Publikacja: 13.07.2018 00:13

Nocował i zniknął. Zapłaci rachunek i grzywnę

Foto: 123rf

Sąd Rejonowy w Olsztynie uznał gościa hotelowego za winnego tego, że nie zapłacił za swój pobyt. Ukarał go grzywną w wysokości tysiąca złotych. Nakazał również naprawić szkodę, czyli uregulować nieopłacony rachunek hotelowy.

Gość zameldował się, a następnie poinformował, że nie ma przy sobie pieniędzy. Zapewniał, że zapłaci przy wymeldowaniu. Zostawił nawet w recepcji dowód osobisty. Budził zaufanie, recepcjonista dał więc wiarę jego zapewnieniom i zgodził się na takie rozwiązanie.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
White Stone Development wybuduje mieszkania w Warszawie i Szczecinie
Nieruchomości
PRS. Ponad pół tysiąca lokali na wynajem w AFI Home Metro Zachód
Nieruchomości
Radom. Idea Aurora na mecie
Nieruchomości
Po mieszkaniowy luksus na Mokotów, Powiśle i Saską Kępę
Nieruchomości
Cordia buduje mieszkania na Costa del Sol
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama