Nocował i zniknął. Zapłaci rachunek i grzywnę

Gość hotelu, który obiecuje recepcjoniście, że zapłaci przy wymeldowaniu, a tego nie robi, musi naprawić szkodę.

Publikacja: 13.07.2018 00:13

Nocował i zniknął. Zapłaci rachunek i grzywnę

Foto: 123rf

Sąd Rejonowy w Olsztynie uznał gościa hotelowego za winnego tego, że nie zapłacił za swój pobyt. Ukarał go grzywną w wysokości tysiąca złotych. Nakazał również naprawić szkodę, czyli uregulować nieopłacony rachunek hotelowy.

Gość zameldował się, a następnie poinformował, że nie ma przy sobie pieniędzy. Zapewniał, że zapłaci przy wymeldowaniu. Zostawił nawet w recepcji dowód osobisty. Budził zaufanie, recepcjonista dał więc wiarę jego zapewnieniom i zgodził się na takie rozwiązanie.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Sezon na działki letniskowe. Ile za nieruchomość na wakacje?
Nieruchomości
Jakie mieszkanie na kredyt?
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce