Reklama

Cztery tysiące lokali w zasięgu

Skłonność Polaków do kupowania mieszkań jest wciąż duża. Przestrzegałbym przed stwierdzeniami, że na rynku dzieje się coś nienormalnego, że grozi nam bańka spekulacyjna – mówi Zbigniew Juroszek, prezes i główny akcjonariusz Atalu.

Publikacja: 11.05.2021 21:00

Cztery tysiące lokali w zasięgu

Foto: materiały prasowe

I kwartał br. przyniósł rekordową sprzedaż mieszkań w sześciu aglomeracjach, 19,5 tys. – wynika z szacunków JLL. Wy sprzedaliście 848 lokali, o 14 proc. więcej niż rok wcześniej, to trzeci wynik w historii. Za to marzec okazał się rekordowym miesiącem – podpisaliście 400 umów. Jak zapowiada się II kwartał?

Kwiecień przyniósł poprawienie marcowego rekordu, sprzedaliśmy 415 mieszkań. Zbieramy owoce nałożenia się trzech czynników. Po pierwsze, popyt mimo pandemii jest bardzo dobry. Po drugie, platforma, jaką jest Atal, weszła już na właściwe obroty. Jesteśmy obecni w siedmiu miastach, ostatnio założone oddziały mają już skalę pod względem projektów w budowie, w przygotowaniu i przekazywaniu mieszkań. Po trzecie, są jeszcze możliwości zwiększenia skali w ramach tych siedmiu oddziałów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Inwestorzy PRS mieli budować w Polsce na wyścigi. Co ich powstrzymało?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Nieruchomości
Marcin Dumania, prezes Sun & Snow: Może być więcej okazji na rynku apartamentów wakacyjnych
Nieruchomości
Polski kapitał docenił nieruchomości komercyjne
Nieruchomości
Co grozi deweloperom za nieprzestrzeganie ustawy o jawności cen mieszkań?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
Czynsze za biura w stolicy rosną najszybciej od dwóch dekad. „Mamy zaległości”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama