Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.06.2019 13:20 Publikacja: 26.06.2019 13:20
Foto: materiały prasowe
- Naszym celem jest uzyskiwanie powtarzalnych wyników sprzedaży i przekazań mieszkań na poziomie 3-3,5 tys. rocznie i stabilnych wyników finansowych. Aby osiągnąć te wyniki, chcemy wprowadzać do oferty 3,5-4 tys. lokali rocznie - powiedział prezes Nikodem Iskra, prezes Murapolu na konferencji poświęconej nowej kampanii wizerunkowej dewelopera. Ambasadorem marki został Andrzej Bargiel, pierwszy narciarz, który zjechał z K2.
- Oferujemy mieszkania w segmencie „affordable premium", czyli podwyższonego standardu ale w cenach dostępnych dla ludzi młodych, którzy zakładają rodziny. Nasza oferta jest optymalna, nie budujemy ani w centrach, ani na obrzeżach miast, tylko w dobrze skomunikowanych środkowych ringach. Lokale są wyposażone w rozwiązania inteligentnego domu i pakiet antysmogowy. Wydaje się nam, że mieszkania Murapolu są najbardziej dostępne dla przeciętnych nabywców – powiedział Iskra.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pod względem wartości transakcji w Polsce na pierwszy plan wysuwają się magazyny. Czym przyciągają kapitał?
Od tygodnia formuła „zapytaj o cenę” na stronach internetowych jest już w pełni zakazana. Jakie hasła stosują te...
Szef dewelopersko-inwestycyjnej grupy Michał Sapota został aresztowany na trzy miesiące. Zarządca przymusowy Mar...
W II półroczu nie będzie przełomu, jeśli chodzi o sprzedaż mieszkań – kredyty wciąż są relatywnie drogie. Rezygn...
Polska przyciąga uwagę zagranicznych inwestorów i zamożnych klientów poszukujących nieruchomości premium – wynik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas