Reklama

Murapol stawia na młodych i technologie

Deweloper chce utrzymać sprzedaż rzędu 3 tys. mieszkań rocznie, nie spieszy się z wchodzeniem na giełdę.

Publikacja: 26.06.2019 13:20

Murapol stawia na młodych i technologie

Foto: materiały prasowe

- Naszym celem jest uzyskiwanie powtarzalnych wyników sprzedaży i przekazań mieszkań na poziomie 3-3,5 tys. rocznie i stabilnych wyników finansowych. Aby osiągnąć te wyniki, chcemy wprowadzać do oferty 3,5-4 tys. lokali rocznie - powiedział prezes Nikodem Iskra, prezes Murapolu na konferencji poświęconej nowej kampanii wizerunkowej dewelopera. Ambasadorem marki został Andrzej Bargiel, pierwszy narciarz, który zjechał z K2.

- Oferujemy mieszkania w segmencie „affordable premium", czyli podwyższonego standardu ale w cenach dostępnych dla ludzi młodych, którzy zakładają rodziny. Nasza oferta jest optymalna, nie budujemy ani w centrach, ani na obrzeżach miast, tylko w dobrze skomunikowanych środkowych ringach. Lokale są wyposażone w rozwiązania inteligentnego domu i pakiet antysmogowy. Wydaje się nam, że mieszkania Murapolu są najbardziej dostępne dla przeciętnych nabywców – powiedział Iskra.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Luksusowy hotel Roberta De Niro w Krakowie. Legendarny aktor na placu budowy Nobu
Nieruchomości
Robert De Niro w Warszawie. Pięciolecie hotelu Nobu, będą kolejne inwestycje
Nieruchomości
Więcej chętnych na mieszkania z drugiej ręki. Są podwyżki
Nieruchomości
W październiku kolejna wysoka fala popytu na kredyty mieszkaniowe. Co intryguje?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama