- Naszym celem jest uzyskiwanie powtarzalnych wyników sprzedaży i przekazań mieszkań na poziomie 3-3,5 tys. rocznie i stabilnych wyników finansowych. Aby osiągnąć te wyniki, chcemy wprowadzać do oferty 3,5-4 tys. lokali rocznie - powiedział prezes Nikodem Iskra, prezes Murapolu na konferencji poświęconej nowej kampanii wizerunkowej dewelopera. Ambasadorem marki został Andrzej Bargiel, pierwszy narciarz, który zjechał z K2.
- Oferujemy mieszkania w segmencie „affordable premium", czyli podwyższonego standardu ale w cenach dostępnych dla ludzi młodych, którzy zakładają rodziny. Nasza oferta jest optymalna, nie budujemy ani w centrach, ani na obrzeżach miast, tylko w dobrze skomunikowanych środkowych ringach. Lokale są wyposażone w rozwiązania inteligentnego domu i pakiet antysmogowy. Wydaje się nam, że mieszkania Murapolu są najbardziej dostępne dla przeciętnych nabywców – powiedział Iskra.