Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2019 13:20 Publikacja: 26.06.2019 13:20
Foto: materiały prasowe
- Naszym celem jest uzyskiwanie powtarzalnych wyników sprzedaży i przekazań mieszkań na poziomie 3-3,5 tys. rocznie i stabilnych wyników finansowych. Aby osiągnąć te wyniki, chcemy wprowadzać do oferty 3,5-4 tys. lokali rocznie - powiedział prezes Nikodem Iskra, prezes Murapolu na konferencji poświęconej nowej kampanii wizerunkowej dewelopera. Ambasadorem marki został Andrzej Bargiel, pierwszy narciarz, który zjechał z K2.
- Oferujemy mieszkania w segmencie „affordable premium", czyli podwyższonego standardu ale w cenach dostępnych dla ludzi młodych, którzy zakładają rodziny. Nasza oferta jest optymalna, nie budujemy ani w centrach, ani na obrzeżach miast, tylko w dobrze skomunikowanych środkowych ringach. Lokale są wyposażone w rozwiązania inteligentnego domu i pakiet antysmogowy. Wydaje się nam, że mieszkania Murapolu są najbardziej dostępne dla przeciętnych nabywców – powiedział Iskra.
Średnie ceny ofertowe mieszkań z rynku wtórnego w ciągu roku spadły w 11 z 12 największych miast. W Krakowie lok...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Chcemy sprzedawać w Polsce około tysiąca mieszkań rocznie, co wydaje się celem bardzo ambitnym, ale do osiągnięc...
Wielopokojowe duże mieszkania często wyprzedają się szybciej niż małe. Ich ceny za metr są niższe nawet o 20 pro...
Majątek fundacji rodzinnej może składać się z nieruchomości, fundacja może zarządzać nimi w interesie beneficjen...
Termomodernizacja budynków to inwestycja, przedsięwzięcie dobrowolne, a nie nakaz, dlatego potrzebna jest edukac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas