Reklama

Bartoszewski: Greta Thunberg może być nieświadomie wykorzystywana

- Sprawy klimatyczne są bardzo ważne, dotyczy to wszystkich ludzi na świecie i dobrze, że ludzie młodzi, tacy jak pani Thunberg się tym przejmują i starają się zmienić świat na lepszy - stwierdził Władysław Teofil Bartoszewski z PSL, zaznaczając, że szwedzka aktywistka klimatyczna może być „nieświadomie wykorzystywana”.

Aktualizacja: 27.12.2019 08:08 Publikacja: 27.12.2019 07:59

Bartoszewski: Greta Thunberg może być nieświadomie wykorzystywana

Foto: AFP

qm

- Myślę, że Greta Thunberg była autentyczną nastolatką, która przejmuje się sprawami klimatycznymi, ale jak zaczęła mieć jakieś sukcesy na polu międzynarodowym, to za nią mogła ustawić się kolejka ludzi, którzy chcą na tym zarobić - mówił poseł Polskiego Stronnictwa Ludowego. Nawiązywał do wypowiedzi abp. Marka Jędraszewskiego, który pytany w telewizji, czy „ekologizm” jest sprzeczny z nauką Kościoła, powiedział, że jest sprzeczny „z tym wszystkim, co jest zapisane w Biblii, począwszy od pierwszych rozdziałów Księgi Rodzaju”, w której, jak dodał, wyraźnie powiedziane jest „czyńcie sobie ziemię poddaną”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Partnera
Zegar biologiczny. Co naprawdę decyduje o naszej produktywności?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Nauka
Jak urozmaicić spacery i biegi? Eksperci mają niecodzienny pomysł. „Zaczynać powoli”
Materiał Partnera
Język natury. Źródła jako świadkowie zmian klimatu i działalności człowieka
Materiał Partnera
Od nikotyny po alzheimera. Nowy model receptorów może zmienić badania nad mózgiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Partnera
Pierwszy kryzys gospodarczy w Polsce. Co zbudowało i pogrzebało państwo Piastów?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama