Reklama
Rozwiń
Reklama

Ważna dla Polski decyzja Facebooka. Gigant przeszkoli tysiące osób

Facebook chce uczyć skutecznego korzystania z nowych technologii. Polska jest wśród trzech państw, w których powstaną ośrodki szkoleniowe.

Aktualizacja: 23.01.2018 16:30 Publikacja: 23.01.2018 15:37

Ważna dla Polski decyzja Facebooka. Gigant przeszkoli tysiące osób

Foto: Bloomberg

Gigant mediów społecznościowych poinformował, że Polska będzie jednym z trzech państw, w których powstaną nowe ośrodki szkoleniowe. Mark Zuckerberg ma na celu zwiększenie kompetencji użytkowników internetu w dziedzinie skutecznego wykorzystywania nowych technologii.

Z szkoleń Facebooka ma, w najbliższych dwóch latach, skorzystać 300 tysięcy osób w Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Znaczna część szkoleń będzie przeprowadzona online, ale 75 tysięcy osób będzie mogło skorzystać z bardziej tradycyjnych form szkolenia. W ramach programu będą też szkolenia dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw – 100 tysięcy stacjonarnych szkoleń i 200 tysięcy online, twierdzi serwis next.gazeta.pl.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama