Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa ramówka: TVN stawia na hipnozę i Majdanów

Kosztowny program podróżniczy „Iron Majdan” i kontrowersyjna „Hipnoza” – wiosną TVN stawia na rozrywkowe nowości i sprawdzone seriale.

Aktualizacja: 30.01.2018 18:36 Publikacja: 30.01.2018 17:47

„Azja Express”

„Azja Express”

Foto: materiały prasowe

Gwiazdą wiosennej ramówki jest program „Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przez wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która historycznie współpracowała z największą konkurencja TVN, czyli Polsatem i TVP. – To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna wracając z rozmaitych targów zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe. Jak dodaje, polska wersja brytyjskiego formatu „You are back in the room” ma być, podobnie jak brytyjska, stonowana, uczestnicy nie będą w niej ośmieszani. Ma być zabawnie. Wybrane do udziału w programie osoby mają wykonywać powierzone im zadania, ale wcześniej są wprowadzani w stan hipnozy i zostaje im wmówiony jakiś fakt utrudniający potem wykonanie zadania. Np. będą przekonani, że są nadzy albo, że… zakochał się w nich prowadzący program.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama