Nowa ramówka: TVN stawia na hipnozę i Majdanów

Kosztowny program podróżniczy „Iron Majdan” i kontrowersyjna „Hipnoza” – wiosną TVN stawia na rozrywkowe nowości i sprawdzone seriale.

Aktualizacja: 30.01.2018 18:36 Publikacja: 30.01.2018 17:47

„Azja Express”

„Azja Express”

Foto: materiały prasowe

Gwiazdą wiosennej ramówki jest program „Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przez wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która historycznie współpracowała z największą konkurencja TVN, czyli Polsatem i TVP. – To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna wracając z rozmaitych targów zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe. Jak dodaje, polska wersja brytyjskiego formatu „You are back in the room” ma być, podobnie jak brytyjska, stonowana, uczestnicy nie będą w niej ośmieszani. Ma być zabawnie. Wybrane do udziału w programie osoby mają wykonywać powierzone im zadania, ale wcześniej są wprowadzani w stan hipnozy i zostaje im wmówiony jakiś fakt utrudniający potem wykonanie zadania. Np. będą przekonani, że są nadzy albo, że… zakochał się w nich prowadzący program.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć