Nowa ramówka: TVN stawia na hipnozę i Majdanów

Kosztowny program podróżniczy „Iron Majdan” i kontrowersyjna „Hipnoza” – wiosną TVN stawia na rozrywkowe nowości i sprawdzone seriale.

Aktualizacja: 30.01.2018 18:36 Publikacja: 30.01.2018 17:47

„Azja Express”

„Azja Express”

Foto: materiały prasowe

Gwiazdą wiosennej ramówki jest program „Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przez wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która historycznie współpracowała z największą konkurencja TVN, czyli Polsatem i TVP. – To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna wracając z rozmaitych targów zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe. Jak dodaje, polska wersja brytyjskiego formatu „You are back in the room” ma być, podobnie jak brytyjska, stonowana, uczestnicy nie będą w niej ośmieszani. Ma być zabawnie. Wybrane do udziału w programie osoby mają wykonywać powierzone im zadania, ale wcześniej są wprowadzani w stan hipnozy i zostaje im wmówiony jakiś fakt utrudniający potem wykonanie zadania. Np. będą przekonani, że są nadzy albo, że… zakochał się w nich prowadzący program.

Drugą nowością będzie wiosną w TVN program „Iron Majdan”, w którym Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan objadą świat dookoła, przeżywając rozmaite przygody. Jak przyznaje Edward Miszczak, z uwagi na to, że program jest nagrywany w wielu krajach, nie jest format tani – jego koszt jest porównywalny do znanej widzom TVN z poprzednich sezonów „Azji Express”.

Jak jednak mówił Jim Samples, prezes TVN, grupa odczuwa, że sytuacja na telewizyjnym rynku się poprawia (ubiegły rok reklama telewizyjna prawdopodobnie zamknęła w Polsce na minusie) i reklamodawcy znów chętniej się w niej reklamują.

Oprócz nowości TVN wiosną pokaże „Milionerów”, „Kuchenne rewolucje”, „Masterchefa Junior”, „Agenta-Gwiazdy”, a także m.in. seriale „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Na Wspólnej”, „Ukryta szansa” i „Szpital”. Będzie też program Kuby Wojewódzkiego i „36,6” Ewy Drzyzgi.

Pytany o to czy stacja powróci do starszych pomysłów w rodzaju „Belle Epoque” Miszczak odpowiadał, że powrót każdego formatu jest możliwy, jeśli będzie do niego dobry scenariusz.

Konkurencyjna Polsat i TVP nie zaprezentowały jeszcze swoich ramówek. Polsat rekrutuje uczestniczki do nowego programu „Take me aut", pokaże też kolejne edycje formatów „Twoja twarz brzmi znajomo" i „Tańca z gwiazdami", TVP, nie czekając na wiosnę, ruszyła z serialem „Korona królów”, a dzisiaj wyemituje pierwszy odcinek produkcji „Sprawiedliwi” w reż. Waldemara Krzystka o Polakach, którzy pomagali Żydom przeżyć wojnę. – Telewizja przeżywa teraz ciekawy moment, coraz więcej programów pojawia się w niej poza sezonami – zauważał Miszczak.

Wiosną TVP pokaże też nowy serial „Za marzenia” (luźno oparty na motywach książki „Zaczaruj mnie” Karoliny Frankowskiej). TVN pokaże za to jeszcze w lutym program kabaretowy kabaretu „Pożar w burdelu” pt. „Fabryka Patriotów”. – Nie jest tak, że chcemy zatrudnić „Pożar w burdelu” w TVN, po prostu zarejestrujemy ich program zrealizowany dla nas – mówił Miszczak. M

Gwiazdą wiosennej ramówki jest program „Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przez wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która historycznie współpracowała z największą konkurencja TVN, czyli Polsatem i TVP. – To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna wracając z rozmaitych targów zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe. Jak dodaje, polska wersja brytyjskiego formatu „You are back in the room” ma być, podobnie jak brytyjska, stonowana, uczestnicy nie będą w niej ośmieszani. Ma być zabawnie. Wybrane do udziału w programie osoby mają wykonywać powierzone im zadania, ale wcześniej są wprowadzani w stan hipnozy i zostaje im wmówiony jakiś fakt utrudniający potem wykonanie zadania. Np. będą przekonani, że są nadzy albo, że… zakochał się w nich prowadzący program.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane