Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora z porozumieniem w sprawie zwolnienia grupowego

Zwolnienie obejmie do 53 pracowników segmentu druk w Grupie Agora, czyli ok. 16,3 proc. wszystkich zatrudnionych w tym segmencie.

Aktualizacja: 07.02.2018 16:38 Publikacja: 07.02.2018 16:06

Agora z porozumieniem w sprawie zwolnienia grupowego

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Spółka zawarła właśnie w tej sprawie trójstronne porozumienie ze związkiem zawodowym i radą pracowników. Zwolnienia potrwają od 15 lutego do 16 marca.

- Na mocy porozumienia zwalniani pracownicy otrzymają wsparcie szersze niż to, które wynika z obowiązujących spółkę przepisów prawa. Do odprawy wynikającej z przepisów prawa doliczona zostanie dodatkowa rekompensata w wysokości jednomiesięcznego wynagrodzenia. Pracownicy objęci zostaną także działaniami osłonowymi obejmującymi m.in. wsparcie w poszukiwaniu pracy oraz przekwalifikowaniu. Części pracowników, którzy pozostaną zatrudnieni w segmencie Druk podwyższone zostanie wynagrodzenie zasadnicze w związku między innymi ze zmienionym zakresem obowiązków – podała spółka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama