Polski startup dostał 1,5 mln zł od funduszy VC

Jeszcze rok temu pracowali nad pomysłem na rozwój biznesu w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw, teraz rozwijają kolejne narzędzia do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego.

Publikacja: 24.07.2018 17:31

Polski startup dostał 1,5 mln zł od funduszy VC

Foto: Bloomberg

Zespół AdMonks opracował innowacyjne rozwiązanie, które wdrożył już u ponad 140 klientów. Spółka szybko się rozwija, a teraz dostała jeszcze pokaźny zastrzyk finansowy. W startup zainwestował Data Ventures i Kogito Ventures. Oba fundusze VC wyłożyły 1,5 mln zł. Dzięki tym pieniądzom AdMonks rozwinie swój projekt. - To miała być prosta aplikacja, którą zrobimy w parę weekendów - mówi Przemysław Zając, współtwórca star tupu. - I oto jesteśmy dwa lata później, z bardzo zaawansowanym narzędziem, które każdego dnia ułatwia życie klientom z całego świata - dodaje.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie