Polski startup dostał 1,5 mln zł od funduszy VC

Jeszcze rok temu pracowali nad pomysłem na rozwój biznesu w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw, teraz rozwijają kolejne narzędzia do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego.

Publikacja: 24.07.2018 17:31

Polski startup dostał 1,5 mln zł od funduszy VC

Foto: Bloomberg

Zespół AdMonks opracował innowacyjne rozwiązanie, które wdrożył już u ponad 140 klientów. Spółka szybko się rozwija, a teraz dostała jeszcze pokaźny zastrzyk finansowy. W startup zainwestował Data Ventures i Kogito Ventures. Oba fundusze VC wyłożyły 1,5 mln zł. Dzięki tym pieniądzom AdMonks rozwinie swój projekt. - To miała być prosta aplikacja, którą zrobimy w parę weekendów - mówi Przemysław Zając, współtwórca star tupu. - I oto jesteśmy dwa lata później, z bardzo zaawansowanym narzędziem, które każdego dnia ułatwia życie klientom z całego świata - dodaje.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju