Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix blokuje recenzje internautów i wprowadza więcej reklam

Netflix przeprowadził w ostatnim tygodniu wielką rewolucję na swojej platformie. Najpierw usunął z niej wszystkie recenzje użytkowników zamieszczone pod filmami i serialami, a potem postanowił wprowadzić reklamy między kolejnymi odcinakami.

Aktualizacja: 20.08.2018 17:55 Publikacja: 20.08.2018 17:39

Netflix blokuje recenzje internautów i wprowadza więcej reklam

Foto: Bloomberg

ala

Popularna platforma streamingowa zmienia zasady gry. W ubiegłym tygodniu Netflix postanowił usunąć wszystkie opinie użytkowników, jakie zostawiali pod dostępnymi w serwisie serialami i filmami i zablokować tę opcję. W piątek z platformy zniknęły bezpowrotnie ostatnie wpisy internautów. Decyzja ta wywołała zdziwienie i oburzenie u wielu osób korzystających ze znanej wypożyczalni internetowej. Netflix wprawdzie tłumaczy, że powodem zablokowania tej funkcji była malejąca aktywność użytkowników w komentarzach pod filmami, jednak pojawiły się opinie, że platforma chciała przede wszystkim usunąć negatywne recenzje pod jej produkcjami.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama