Reklama
Rozwiń

Więcej na reklamę żywności

Rzeka pieniędzy płynie do telewizji. Natomiast na outdoory wydano mniej niż przed rokiem.

Aktualizacja: 30.08.2018 21:28 Publikacja: 30.08.2018 21:00

Więcej na reklamę żywności

Foto: Adobe Stock

Na zachwalaniu żywności branża reklamowa zarobiła w tym roku już blisko 2 mld zł. W pierwszej piątce najczęściej reklamowanych produktów czołowe miejsce zajmują ciastka. Peleton zamyka kawa.

Wydatki cennikowe na reklamę żywności w polskich mediach wzrosły o 6 proc., do 1,87 mld zł w ciągu pierwszych siedmiu mies. 2018 r. – obliczył Kantar specjalnie dla „Rzeczpospolitej".

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama