Aktualizacja: 02.10.2018 07:03 Publikacja: 01.10.2018 21:00
Kadr z "Kleru"
Foto: materiały prasowe/ Bartek Mrozowski
O tym, że szeroko komentowany w mediach, polaryzujący polityków i widzów, zakazany w kilku miastach film o polskim duchowieństwie może zanotować bardzo dobry wynik, było wiadomo od pewnego czasu. Jednak faktyczne rezultaty produkcji przeszły oczekiwania branży. Jak podał w poniedziałek po południu Kino Świat, dystrybutor i koproducent filmu, od piątku do niedzieli włącznie sprzedało się nań prawie 935,4 tys. biletów. Przy średniej cenie biletu szacowanej na 19 zł to prawie 20 mln zł wpływów. Takiego rezultatu frekwencji nie odnotowała do tej pory żadna kinowa premiera po 1989 roku: ani zagraniczna, ani polska.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas