Reklama

Czy telewizja w media miksie ma jeszcze sens

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska.

Publikacja: 13.10.2020 10:00

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Multiscreen Day 2020

Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

Multiscreen Day obędzie się formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie https://multiscreenday.pl/ uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub wziąć udział w konferencji stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).

– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska" oraz autor programu konferencji.

Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:

Reklama
Reklama

Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?

Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?

Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?

Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?

Co wspólnego mają gry i Netflix?

Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile'u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?

Reklama
Reklama

Jakich formatów użyć?

Jakie formy są najbardziej impactowe?

Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?

Bilety na wydarzenie można kupić na stronie wydarzenia.

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Multiscreen Day 2020

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Multiscreen Day 2020

Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama