Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejny miesiąc spadków sprzedaży dzienników

W listopadzie średnia roczna sprzedaż dzienników spadła dla wszystkich tytułów. Podobnie jak w październiku zyskał tylko "Super Express" i „Gazeta Prawna”

Aktualizacja: 06.01.2009 19:11 Publikacja: 06.01.2009 15:37

Kolejny miesiąc spadków sprzedaży dzienników

Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys

Spośród dzienników opiniotwórczych (bez uwzględniania tabloidów) największy spadek zanotował „Dziennik” (-16,1 proc.). Niższy poziom sprzedaży, zanotowała także Gazeta Wyborcza. Wyniósł on 409 045 egzemplarzy, co oznacza spadek roczny rzędu 5,6 proc.

„Rzeczpospolita” z wynikiem 152 649 egzemplarzy uplasowała się na drugiej pozycji. Jest to wynik o 13,3 proc.słabszy niż ubiegłoroczny. Spadek ten jest jednak spowodowany zmniejszeniem sprzedaży w kioskach. Prenumerata ma tendencję wzrostową (+7,6 proc.). Listopad 2007 r. był wyjątkowo dobry pod względem sprzedaży ze względu na silną promocję nowego formatu i dużą liczbę dodatków do gazety.

Spadek sprzedaży zanotował ponownie Fakt (do 481 622 egzemplarzy), co oznacza roczny spadek rzędu 7,2 proc.

[ramka][b]Sprzedaż dzienników w październiku:[/b]

[b]"Fakt":[/b] 481 622 egz. (- 7,2 proc.)

Reklama
Reklama

[b]"Gazeta Wyborcza":[/b] 409 045 egz. (-5,6 proc.)

[b]"Rzeczpospolita":[/b] 152 649 egz. (-13,3 proc.)

[b]"Dziennik":[/b] 150 501 egz. (-16,1 proc.)

[b]"Super Express":[/b] 203 205 egz. (0,3 proc.)

[b]"Gazeta Prawna":[/b] 75 236 egz. (+9,7 proc.)

[b]"Puls Biznesu":[/b] 24 129 egz. (-9,3 proc.)

Reklama
Reklama

[b]"Parkiet":[/b] 10 779 egz. (-11,1 proc.)[/ramka]Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, rozpowszechnianie płatne razem

Spośród dzienników opiniotwórczych (bez uwzględniania tabloidów) największy spadek zanotował „Dziennik” (-16,1 proc.). Niższy poziom sprzedaży, zanotowała także Gazeta Wyborcza. Wyniósł on 409 045 egzemplarzy, co oznacza spadek roczny rzędu 5,6 proc.

„Rzeczpospolita” z wynikiem 152 649 egzemplarzy uplasowała się na drugiej pozycji. Jest to wynik o 13,3 proc.słabszy niż ubiegłoroczny. Spadek ten jest jednak spowodowany zmniejszeniem sprzedaży w kioskach. Prenumerata ma tendencję wzrostową (+7,6 proc.). Listopad 2007 r. był wyjątkowo dobry pod względem sprzedaży ze względu na silną promocję nowego formatu i dużą liczbę dodatków do gazety.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama