Spośród dzienników opiniotwórczych (bez uwzględniania tabloidów) największy spadek zanotował „Dziennik” (-16,1 proc.). Niższy poziom sprzedaży, zanotowała także Gazeta Wyborcza. Wyniósł on 409 045 egzemplarzy, co oznacza spadek roczny rzędu 5,6 proc.
„Rzeczpospolita” z wynikiem 152 649 egzemplarzy uplasowała się na drugiej pozycji. Jest to wynik o 13,3 proc.słabszy niż ubiegłoroczny. Spadek ten jest jednak spowodowany zmniejszeniem sprzedaży w kioskach. Prenumerata ma tendencję wzrostową (+7,6 proc.). Listopad 2007 r. był wyjątkowo dobry pod względem sprzedaży ze względu na silną promocję nowego formatu i dużą liczbę dodatków do gazety.
Spadek sprzedaży zanotował ponownie Fakt (do 481 622 egzemplarzy), co oznacza roczny spadek rzędu 7,2 proc.
[ramka][b]Sprzedaż dzienników w październiku:[/b]
[b]"Fakt":[/b] 481 622 egz. (- 7,2 proc.)