Jury obradujące pod przewodnictwem Tomasza Raczka nagrodziło lub wyróżniło łącznie 25 tytułów w 4 głównych kategoriach: magazyn wewnętrzny, magazyn zewnętrzny, wydanie jednorazowe, medium elektroniczne.
Zdobywcą pierwszego miejsca w kategorii magazyn wewnętrzny, w nakładzie powyżej 5 tys. egz. została „Poczta Polska”. - Za ciekawe teksty - nie tylko dla pocztowców, prezentację zarówno problemów i sukcesów firmy, jak i prywatnych zainteresowań i radości jej pracowników. Za budowanie "rodzinnego" klimatu. Za czytelność łamania. Za pomysł przedstawiania pracowników poczty na okładkach i retro stylistykę tylnej okładki. Za sporo tekstów o ludziach - zwłaszcza o młodych pracujących na Poczcie. Za dobre materiały fotograficzno-filatelistyczne i za ostatnią stronę z pocztowymi ciekawostkami - napisało jury w uzasadnieniu werdyktu”. Natomiast Grand Prix w tej kategorii powędrowało do firmy Aude za pismo „Nasza Biedronka”.
Prace konkursowe oceniali eksperci w dziedzinie projektowania prasowego, typografii, fotografii, infografiki, PR oraz dziennikarstwa.