Gra Sniper 2 trafi do sklepów w 2011 r.

City Interactive, producent i dystrybutor gier komputerowych, po ośmiu miesiącach zarobił już na czysto ponad 22 mln zł

Publikacja: 09.09.2010 04:26

Niewykluczone, że całoroczny zysk może się zbliżyć do 30 mln zł. W ubiegłym roku firma miała 12,6 mln zł straty netto.

Dynamiczna poprawa wyników to efekt bardzo dobrej sprzedaży gry „Sniper: Ghost Warrior”, która miała premierę w czerwcu. Do tej pory kupiło ją pół miliona użytkowników. Do końca roku ich liczba może się zwiększyć o kolejne 200 – 300 tys. W przyszłym roku zaś klienci powinni nabyć kolejne kilkaset tysięcy egzemplarzy.

– W pierwszym kwartale przyszłego roku „Sniper” ukaże się w wersji na konsole PlayStation 3. Do tej pory produkt ukazał się jedynie w wersjach na peceta i konsolę Xbox360

– zapowiada Marek Tymiński, prezes City Interactive.

Deklaruje, że celem spółki jest, żeby w ciągu roku od premiery „Snipera” kupiło milion klientów. Pierwotny plan zakładał, że sprzedaż będzie o połowę mniejsza.

Tymiński po raz pierwszy oficjalnie potwierdza też, że spółka pracuje nad sequelem „Snipera”.

– Prace trwają już od kwietnia i są zaawansowane – zdradza. Zapowiada, że „Sniper 2”, od razu w wersji na trzy nośniki, trafi na półki sklepowe w połowie przyszłego roku. Nie chce zdradzać, jakiej sprzedaży oczekuje.

– Przykłady innych popularnych gier pokazują, że ich kontynuacje sprzedają się w liczbie o kilkadziesiąt procent większej niż pierwsza część – oznajmia.

– Nie mamy powodów, żeby sądzić, że ze „Sniperem 2” będzie inaczej, tym bardziej że będzie to dużo lepszy technologicznie produkt niż „Sniper” – mówi.

Niewykluczone, że całoroczny zysk może się zbliżyć do 30 mln zł. W ubiegłym roku firma miała 12,6 mln zł straty netto.

Dynamiczna poprawa wyników to efekt bardzo dobrej sprzedaży gry „Sniper: Ghost Warrior”, która miała premierę w czerwcu. Do tej pory kupiło ją pół miliona użytkowników. Do końca roku ich liczba może się zwiększyć o kolejne 200 – 300 tys. W przyszłym roku zaś klienci powinni nabyć kolejne kilkaset tysięcy egzemplarzy.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie