Niewykluczone, że całoroczny zysk może się zbliżyć do 30 mln zł. W ubiegłym roku firma miała 12,6 mln zł straty netto.
Dynamiczna poprawa wyników to efekt bardzo dobrej sprzedaży gry „Sniper: Ghost Warrior”, która miała premierę w czerwcu. Do tej pory kupiło ją pół miliona użytkowników. Do końca roku ich liczba może się zwiększyć o kolejne 200 – 300 tys. W przyszłym roku zaś klienci powinni nabyć kolejne kilkaset tysięcy egzemplarzy.
– W pierwszym kwartale przyszłego roku „Sniper” ukaże się w wersji na konsole PlayStation 3. Do tej pory produkt ukazał się jedynie w wersjach na peceta i konsolę Xbox360
– zapowiada Marek Tymiński, prezes City Interactive.
Deklaruje, że celem spółki jest, żeby w ciągu roku od premiery „Snipera” kupiło milion klientów. Pierwotny plan zakładał, że sprzedaż będzie o połowę mniejsza.