Firmy będą współpracować redakcyjnie i reklamowo, ze stron Onetu będzie też można wejść na płatny internetowy serwis telewizyjny Eurosport Player. Nowa witryna ma publikować 5 tys. artykułów miesięcznie, 700 materiałów wideo i pokazywać 140 transmisji na żywo.
Nowa witryna liczy na 6 mln użytkowników miesięcznie (tzw. real users) oraz na 7,4 mln streamów miesięcznie.
- Współpraca Onetu z Eurosportem wpłynie pozytywnie na rangę nowego serwisu, jego atrakcyjność merytoryczną i wizerunkową, a tym samym zwiększy zdecydowanie jego zasięg - mówi Robert Bednarski, prezes Grupy Onet, która czeka teraz na decyzję UOKiK w sprawie przejęcia przez mediową grupę Ringier Axel SpringerAG. Jak tłumaczy Bednarski, przyszły właściciel Onetu nie brał udziału w przygotowaniu tego projektu. Ringier Axel Springer także ma jednak w polskim portfolio media sportowe: dziennik„Przegląd Sportowy" i jego witrynę WWW.
Ani Onet ani Eurosport nie podają warunków zawartej umowy. W komunikacie jest mowa o „współpracy redakcyjnej i reklamowej".