Firmy będą współpracować redakcyjnie i reklamowo, ze stron Onetu będzie też można wejść na płatny internetowy serwis telewizyjny Eurosport Player. Nowa witryna ma publikować 5 tys. artykułów miesięcznie, 700 materiałów wideo i  pokazywać  140 transmisji na żywo.

Nowa witryna liczy na 6 mln użytkowników miesięcznie (tzw. real users) oraz na 7,4 mln streamów miesięcznie.

- Współpraca Onetu z Eurosportem  wpłynie pozytywnie na rangę nowego serwisu, jego atrakcyjność merytoryczną i wizerunkową, a tym samym zwiększy zdecydowanie jego zasięg  - mówi Robert Bednarski, prezes Grupy Onet, która czeka teraz na decyzję UOKiK w sprawie przejęcia przez mediową grupę  Ringier Axel SpringerAG. Jak tłumaczy Bednarski, przyszły właściciel Onetu nie brał udziału w przygotowaniu tego projektu. Ringier Axel Springer także ma jednak w polskim portfolio media sportowe:  dziennik„Przegląd Sportowy" i jego witrynę WWW.

Ani Onet ani Eurosport nie podają warunków zawartej umowy. W komunikacie jest mowa o „współpracy redakcyjnej i reklamowej".