Przychody telewizyjnej grupy sięgnęły w pierwszym półroczu 49,8 mln zł, o 28,3 proc. więcej niż przed rokiem, zysk operacyjny Skorowo zwiększył się (ponad dwuipółkrotnie) do 9,1 mln zł, a zysk netto wzrósł o dwa i pół raza do 7,5 mln zł. - Do głównych czynników, mających wpływ na wypracowane przez Grupę zyski, należy zaliczyć znaczący wzrost oglądalności kanałów produkowanych i dystrybuowanych przez spółkę, przede wszystkim flagowego kanału – telewizji Kino Polska – podała spółka. Największa grupa jej przychodów  - w I półroczu  21,8 mln zł - pochodzi z działalności emisyjnej (Kino Polska TV produkuje i dystrybuuje nie tylko kanały Kino Polska i Kino Polska Muzyka, ale też grupę kanałów z rodziny FilmBox).

– Pracujemy nad zwiększeniem zasięgu technicznego naszych kanałów – mówi Bogusław Kisielewski, dyrektor generalny Kino Polska TV. W telewizji internetowej ipla uruchomiony został pakiet FilmBox Live, a Telewizja Kino Polska dołączyła do oferty TV Mobilnej Cyfrowego Polsatu. Stacja została również udostępniona w szerokim pakiecie Cyfrowego Polsatu, zwiększając swój zasięg techniczny w obrębie tej platformy do blisko 2,8 mln gospodarstw domowych – mówi. Od 19 lipca dostęp do kanałów Kino Polska International oraz Kino Polska Muzyka mają klienci amerykańskiego operatora satelitarnego Dish Network. - Umowa została zawarta na trzy lata, z możliwością jej automatycznego przedłużenia na okres kolejnych dwóch lat – podaje spółka.

Jak dodaje Bogusław Kisielewski, w ostatnim czasie zauważalny jest trend, że w stacjach tematycznych przychody reklamowe rosną szybciej niż w dużych kanałach.

– W tym kontekście kolejne miesiące zapowiadają się dla nas obiecująco – mówi Kisielewski.