- Co zmieni się w port folio kanałów Chello po rozpoczęciu współpracy z CBS, bo to wciąż nie jest jasne?
Nie jest jasne, ponieważ do czasu otrzymania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na realizację naszych planów nie mogliśmy ich upubliczniać. Pojawienie się kanałów CBS w Polsce będzie dużym wydarzeniem i na pewno widzowie naszych kanałów zostaną powiadomieni o zmianach zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.
Seriale CBS są dobrze znane w Polsce i innych krajach Europy, ponieważ były nadawane dotychczas w innych stacjach. Chello zyskało dostęp do bogatej biblioteki zawierającej takie hity jak: „Dynastia", „Melrose Place", „Star Trek", czy „Agenci NCIS". Przed rozszerzeniem swojego partnerstwa na region EMEA firmy spróbowały swoich sił w Wielkiej Brytanii. W ciągu trzech lat kanały Chello Zone rebrandowane, wzmocnione serialami i programami CBS zwiększyły swoją oglądalność o ponad 100 proc. Następstwem tego sukcesu było joint venture na region EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka), częścią którego jest również Polska.
- Jak w Polsce zmienią się kanały Chello?
W Polsce Chello Central Europe reprezentuje kilkanaście kanałów. Są wśród nich zarówno kanały należące do spółek z grupy Chellomedia, jak również podmiotów trzecich, które zdecydowały się powierzyć nam swoją reprezentację. Kanały należące do grupy to kanały firmy Chello Zone: Zone Romantica, Zone Europa, Club TV i Zone Reality, które objęte zostaną współpracą z CBS oraz Extreme Sports Channel. Kanały z poza grupy to: Music Choice (interaktywny kanał muzyczny), Ginx -pierwszy na świecie kanał dla graczy, który nadawany będzie w języku polskim od grudnia, kanały dla dorosłych Hustler, informacyjno-biznesowy Bloomberg oraz rosyjskojęzyczne kanały z grupy RTVi. Wracając jednak do Pani pytania. Po uzyskaniu zgodny UOKiK planujemy rebranding czterech wspomnianych wcześniej kanałów oraz istotne wzmocnienie ich programami produkcji CBS.