Według ich informacji chętnych jest kilku, a jednym z potencjalnych kandydatów może być Guggenheim Partners (firma inwestycyjna). Ani Disney ani News Corporation nie komentują tej informacji. Od komentarza powstrzymują się także samo Hulu i Guggenheim Partners.

Według Dow Jones Business News powodem są kluczowe rozbieżności w założeniach rozwojowych dla portalu między jego dwoma wpływowymi właścicielami. News Corporation chce, żeby Hulu skupiło się na rozwijaniu bazy płatnych subskrybentów (obecnie ma ich 3 mln), a Disney stawia na bezpłatny dostęp finansowany z reklam zamieszczanych przy filmach i programach.

Na konkurencyjnym amerykańskim rynku Hulu rywalizuje o klientów z internetowym gigantem Netflix, który na koniec 2012 roku miał już ponad 20 mln płacących mu abonentów (przy niecałych 22 mln wszystkich).  Netflix ma znacznie więcej płacących mu użytkowników, bo od początku stawiał na model płatny dla odbiorców. Hulu zaczęło z kolei od serwisu bezpłatnego, by potem zaoferować także płatną opcję Hulu Plus.

Według wstępnych szacunków Hulu, przychody firmy w 2012 roku sięgnęły 695 mln dol. (przy ok. 400 mln dol. rok wcześniej).